טיפוח שיער מתולתל

טיפוח שיער מתולתל

שיער מתולתל הוא שיער מסוג אחר בעל מבנה מעט שונה וצריך גישה שונה לחלוטין לטיפול.

לשמור על לחות:

השיער המתולתל נוטה יותר ליובש. הדרך הטובה ביותר לשמור על הלחות בשיער היא להשתמש במרכך או שמן. כדאי גם להתרחק מכלי עיצוב בחום מכיוון שהם יכולים להסיר את השמנים הטבעיים מהשיער אפילו ביתר קלות מאשר שיער חלק.

סְרִיקָה:

זה יכול להיות קשה לסרק את השיער המתולתל שלך, אז את צריכה להשקיע במסרק שיניים רחב, מברשת, וניתוק שיניים אם את נאבקת עם סבכים וקשרים.

שַׁמפּוֹ:

אנשים מתולתלים נוטים לצבור לכלוך מהר יותר מאשר אנשים עם שיער חלק, מכיוון שדפוס התלתלים שלהם עושה את זה מורכב וגורם להצטברות של לכלוך ואבק בצורה מהירה מאוד.

טיפוח שיער מתולתל 

טיפוח שיער מתולתל הוא חובה עבור הרבה אנשים שיש להם שיער מתולתל. סוג השיער המתולתל יקבע איזה סוג טיפול הוא צריך. ישנם שלושה סוגים של תסרוקות מתולתלות – סוג A, B ו-C. טיפוח ושמירה על שיער מתולתל יכולה גם לעזור למנוע נשירת שיער וחיזוק השורש שלו ואת בריאות הקרקפת.

סוג A: סוג A הוא הכי מפותל ויש לו הכי הרבה נטייה להתקרזל. סוג א' זקוק להרבה יותר תשומת לב מבחינת הטיפול בו, כי צריך לשטוף אותו הרבה יותר מאשר סוגים אחרים ואסור לעשות מניפולציות יתר או טיפול כימי לעתים קרובות מדי. זה צריך להיות ממוזג לאחר כל כביסה.

סוג B: לסוג B יש דפוס תלתל רופף יותר שפחות נוטה להתקרזל מכיוון שתבנית התלתלים שלו יכולה להחזיק לחות טוב יותר מתלתלים מסוג A. סוג C: סוג C הוא ה-loos

טיפוח שיער מתולתל הוא נוף עצום של מוצרים, שגרות וטכניקות. אחד העקרונות הבסיסיים ביותר הוא הגנת החורף המתקרב אלינו. בנוסף חשוב לעשות שימוש במגוון מוצרים איכותיים לשיער מתולתל שיכולים לעזור בשמירה עליו בצורה הטובה ביותר.

שיער מתולתל – התשובות לכל השאלות

יש לא מעט שאלות שעולות בנושא שמירה וטיפוח שיער מתלול, הנה המרכזיות וכמובן גם התשובות.

מהי הדרך הטובה ביותר לחפוף שיער מתולתל?

את יכולה לבצע את 3 השלבים הפשוטים האלה כדי לחפוף את השיער המתולתל שלך:

1) להתנתק, אל תצחצחי אותו, יותר מידי.

2) שטפו את המרכך במים פושרים. לאחר החפיפה את המרכך יש לשטוף רק במי פושרים.

3) מרחי מרכך טוב על קצוות השיער שלך לפני שאת יוצאת מהמקלחת.

מהן הדרכים הטובות ביותר לעצב שיער מתולתל?

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת עיצוב השיער המתולתל שלך הוא שאסור להשתמש ביותר מדי מוצרים! שיער מתולתל יכול בקלות להכביד, אז התחלי עם כמות קטנה של מוצר והתקדמי בצורה איטית.

מהן הדרכים הטובות ביותר לטפל בשיער מתולתל?

עם התקדמות הטכנולוגיה, יש יותר ויותר מוצרי שיער זמינים בשוק. אבל קשה לדעת איזה מהם הכי מתאים לסוג השיער המתולתל שלך.

להלן כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של שיער מתולתל וטיפולים בהם תוכלו להשתמש.

1) שיער מתולתל ויבש: כדי לטפל בסוג זה, תצטרכי להשתמש במרכך להשאיר או בתכשיר לחות אחר לאחר שטיפת השיער.

2) שיער מתולתל ומקורזל: ג'ל או מוס יעזרו בשליטה על התפרצויות ושליטה בתלתלים בו זמנית.

3) שיער מתולתל ודליל: אם התלתלים שלך נראים דלים עם הזמן, עליך להשתמש במוצרים עם חלבון כדי לעזור לבנות מחדש את שורשי השיער.

דילוג לתוכן