איך לטפל בהכשת נחש?

הצעד הראשון לטיפול בהכשת נחש הוא להרחיק את החולה מהנחש. אם הנשיכה היא על איבר, הזיזו אותו כמה שפחות. אם הוא על הגב, שמור אותו בשקט והרם אותו מעל לגובה הלב.

במידת האפשר, משתק את האיבר הנשוך בעזרת סד או מתלה כדי למנוע תנועה. הנח תחבושת לחץ רחבה על כל אזור הנשיכה ואבטח עם סרט. זכור שאם אתה משתמש בחוסם עורקים לפציעה נוספת, אין להשתמש באחד למטרה זו בגלל סיכון מוגבר לנזק לרקמות או למוות עקב אובדן זרימת דם.

פצעי דקירה מנחש ארסי עלולים לגרום לזיהום הדורש אנטיביוטיקה כדי להתפנות.

במקרה של הכשת נחש, יש לפנות את הנפגע מיד לבית החולים. לאחר מכן בית החולים יתן אנטי ארס ויספק טיפול תומך אחר.

ישנן דרכים רבות לטפל בהכשת נחש.

  • הצעד הראשון הוא להביא את הנפגע לבית חולים בהקדם האפשרי.
  • אם יש לך ערכת הכשת נחש, עקוב אחר ההוראות שבה.
  • אחרת, עטפו תחבושת או מטלית סביב הנשיכה והפעילו לחץ עד שתגיע עזרה.

השלב הבא – הזמינו לוכד נחשים

חשוב להזמין לוכד נחשים מוסמך שיגיע למקום וירחיק את הנחש מהמקום וימנע הכשות נחש נוספות.

איש מקצוע לכידת נחשים הוא אדם שעבר הכשרה ורישיון ללכידת והרחקת נחשים מנכסי מגורים, מסחר וחקלאות.

הביקוש לשירותי הרחקת נחשים נמצא בעלייה בגלל הגידול באוכלוסייה והעיור. העובדה שנחשים הם זוחלים בעלי דם קר פירושה שהם לא יכולים לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם, מה שהופך אותם לפעילים יותר בחודשים החמים יותר. כאשר בחוץ קריר יותר, הם נעשים רדומים.

איש מקצוע לכידת נחשים הוא אדם שהוכשר לטפל, לכידת ולהעביר נחשים. בדרך כלל הם מועסקים על ידי הממשלה או חברות פרטיות באזורים שבהם יש מספר גבוה של תצפיות נחשים.

איש המקצוע ישתמש בדרך כלל במגוון כלים וטכניקות כדי ללכוד את הנחש ולהוציאו מהמקום. הכלים הנפוצים ביותר בהם משתמשים אנשי מקצוע כוללים מלקחיים, כפפות, רשתות, מוטות ומלקחיים.

איש מקצוע לכידת נחשים הוא מי שמתמחה בלכידת והרחקת נחשים. תהליך הפינוי עלול להיות מסוכן ולכן חשוב שלבעל המקצוע יהיה הציוד והידע המתאים לבצע את העבודה.

איש מקצוע לכידת נחשים לובש בדרך כלל חליפת מגן, מגפיים, כפפות וכובע קשיח כשהוא בעבודה. הם גם נושאים מגוון כלים להרחקת נחשים מנכסים או בתים.

דילוג לתוכן