לכידת נחשים – כל מה שאתם צריכים לדעת

לכידת נחשים היא טכניקה נפוצה המשמשת לתפוס ולהרוג אותם. טכניקה זו יכולה להיעשות בדרכים שונות, אך הפופולרית ביותר היא באמצעות לולאה ללכידת הנחש.

החבל עשוי מחוט או חבל. לעתים קרובות משתמשים בחוט כי קל יותר לעצב אותו ללולאה ויש לו גם יותר חוזק מחבל. ניתן להקים את הלולאה בשתי דרכים שונות בהתאם לשטח שבו הוא ישמש.

נחשים הם יצורים ביישנים שחיים במגוון בתי גידול. ניתן למצוא אותם בג'ונגלים, במדבריות ואפילו בחצר האחורית שלך.

לכידת נחש אינה משימה קלה מכיוון שהם מהירים וזריזים. אתה צריך לדעת את סוג הנחש שאתה מנסה ללכוד ואת הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להזמין לוכד נחשים מקצועי שיגיע ויטפל בבעיה בצורה המקצועית והטובה ביותר.

נחשים היו חלק מהתרבות האנושית במשך מאות שנים. הם נמצאים במיתולוגיה, בדת ובאגדות. בתרבויות מסוימות, הם נחשבים כסמלים של כוח ועוצמה.

לכידת נחשים לא הייתה קלה כמו שאפשר לחשוב. היו שיטות רבות ששימשו ללכוד אותם בעבר כמו שימוש ברשת או תקיעה של יתד לתוך החור שלהם כדי לחנוק אותם. עם זאת, השיטה הנפוצה ביותר הייתה שימוש בפיתיון כדי לפתות אותם מהחורים שלהם, כך שניתן יהיה ללכוד אותם בקלות.

איך למנוע כניסת נחשים לבית

נחשים נמצאים לרוב במקומות שבהם הם לא רצויים. הם עשויים להיכנס לבית שלך דרך הצינורות, או שהם עלולים להיכנס דרך הדלת אם השארת אותה פתוחה. ישנן מגוון דרכים למנוע מנחשים להיכנס לביתך.

הצעד הראשון הוא לזהות מאיפה הנחש מגיע ואז לסגור את נקודת הכניסה הזו. לדוגמה, אם אתה מגלה שהנחש נכנס דרך דלת פתוחה, סגור ונעל את הדלת. אם יש חורים בצינורות שמאפשרים לנחשים להיכנס, אז סגרו אותם עם מלט או חומרים אחרים. אם אתה לא רוצה לסגור כל נקודת כניסה אפשרית לנחשים, אלא מעדיף רק להרחיק אותם מחדרים מסוימים, אז השתמש במלכודת נחשים כדי ללכוד אותם ברגע שהם נכנסים.

נחשים הם בעיה נפוצה בחלקים רבים של העולם. הם יכולים להיכנס לבית שלך דרך חורים קטנים ומרווחים. מאמר זה ייתן לכם כמה טיפים כיצד למנוע מנחשים להיכנס לביתכם.

– בדוק אם יש אזורים שבהם נחשים עלולים להיכנס, כגון רווחים מתחת לדלתות וסביב חלונות, צינורות, ניקוז ופתחים קטנים אחרים ביסודות

– אטום אזורים אלה עם רשת תיל או בד חומרה

– התקן מטאטא דלת כדי למנוע אוויר קר לנשוף מתחת לדלת

– התקנת מסכים על ארובות ופתחי אוורור.

נחשים מהווים לא רק סכנה לאוכלוסיית האדם אלא גם לחיות המחמד הביתיות. הדרך הטובה ביותר להרחיק אותם מהבית היא לוודא שיש לכם אטם טוב לדלת.

נכתב בשיתוף הלוכד המהיר החברה המובילה בישראל להדברת ולכידת כל סוגי המזיקים.

דילוג לתוכן