סורק ברקוד בעסק שלך 

סורק ברקוד הוא מכשיר הקורא את הברקוד וממיר אותו לצורה קריא במחשב. 

כיום ישנו שימוש בסורק ברקוד לצרכים שונים ומגוונים על מנת לעזור לפעולה מהירה של עובדים, מוכרנים ואנשי השטח בכל מה הקשור לעדכון מערכות המידע הניהוליות של בית העסק (כמו: מלאי, קטלוג, מחירים ועוד). 

סרוק ברקוד הוא שמו החילופי לקורא ברקוד, נוצר להמיר את הקוד על המוצר למידע מובן.  

טכנולוגית של סורק ברקוד החלה בשנות ה-40 של המאה ה-20 בצורת קוד הדומה מאוד למורס. כל סורקי הברקודים הקיימים עושים את אותו השימוש בטכנולוגיה אופטית לביצוע סריקה ולהמרת המידע. 

מהו סורק ברקוד אלחוטי  

סורק ברקוד אלחוטי מורכב מאוסף של פסים שחורים מעובים בצפיפות משתנה המלווים בקוד ממספרים ואותיות. סורק הברקוד קורא את הקוד, מזהה ומפענח את מבנה הקווים, המספרים והאותיות, ומתרגם אותו למידע על הפריט אותו הוא המייצג. מידע זה מועבר אל תוכנת ברקוד ייעודית וכך מתקבל מידע על המוצר. 

לא מעט עסקים וחנויות זקוקים למכשיר כמו סורק ברקוד נייד. ישנם עסקים שיכולים לבחור בסרוק ברקוד נייח, ועסקים אשר צריכים סורק ברקוד אלחוטי.  

קורא ברקוד אלחוטי ידוע כקורא יעיל מאוד לעסקים גדולים אשר יש בהם לא מעט מוצרים ולא מעט עובדים.  

עובדים במהלך עבודתם נתקלים בשאלות מן הלקוחות וזהו תהליך טבעי. סורקי הברקודים האלחוטיים מאפשר להם לקבל מידע אודות המוצר ולענות לכל שאלותיו של הלקוח. זהו שיפור העבודה ושירות הלקוח באותה הזדמנות. זה רק מחזק את העובדה הפתרון האולטימטיבי עבור עסקים וחנויות כמו: סופרים, מסעדות וכדמ'. 

איך בוחרים בטוב ביותר? 

במידה ואתם מעוניינים לרכוש סורק ברקודים אלחוטי ראשית כל, התאימו אותו לצרכים שלכם כמו: מהו סוג העסקים שלכם, סוג האופי שלו, לגודלו ועוד.  

לאחר מכן כדאי לבחור את סורק הברקוד האלחוטי המתקדם והיעיל ביותר שיהווה את הפתרון המושלם בעבורך הצורך שהתעורר. 

כל סוגי הברקוד הקיימים 

  • סורק ידני – סורק שקל ונוח לעבוד איתו. מתאים בעיקר לחנויות. אפשר לסרוק איתו במרחק של כמה עשרות סנטימטרים. 
  • סורק אלחוטי – סורק שאפשר להטעין ולהשתמש בו במרחק גדול ממעד הטעינה ללא צורך בחוט המחברת אותו למחשבת או למערכת שלו. הוא נוח וזהו הפתרון האולטימטיבי ליעילות העבודה במחסנים (יעילותם באה לידי ביטוי בניהול המלאי). 
  • סורק נייח – סורקים היושבים על שולחן בדרך כלל ויכולים לסרוק את המוצר ממגוון זוויות. הם נייחים, ולכן לא ניתן להזיז אותם ממקומם, אלא מביאים את המוצרים אליה (כמו הסורקים שיש בסופרים).  

היתרון שלהם זה היכולת לקרוא גם ברקודים פגומים וגם למוצרים שעברו הקפאה ואולי טשטשו את הברקוד. 

מה שצריך לדעת על סורק ברקוד למחשב 

באמצעות סורק זה, אפשר לקבל את כלל המידע אודות כל מוצר בעסק. במידה ואתם מתלבטים האם לקנות מסופון או סורק ברקוד למחשב, לסורק הברקוד יתרון משמעותי. וזאת כי הם נותנים את הפתרון הטוב ביותר לכל עסק שמעוניין להתייעל לצורה הטובה ביותר בתחומים רבים כמו: מכירות, מלאי, רכישת מוצרים ועוד. 

חברת Wise-code תיתן לכם את כל המידע הדרוש עבור כל סוגי הסורקים לעסק שלכם. 

דילוג לתוכן