יש לכם חצר בבית? כדאי לכם לשמוע על דשא סינטטי

דשא סינטטי הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים. זה הופך פופולרי גם באירופה ובאסיה, אבל ישראל אינה נשארת מאחור. גם בארץ, התקנת דשא סינטטי נחשבת יותר מומלצת מהתקנת דשא חי. בואו נבין מדוע. 

דשא סינטטי עשוי מסיבי פוליאתילן המורכבים לחוטים, והם נרקמים לאחר מכן לחומר דמוי רשת הדומה לדשא טבעי. סיבי הפוליאתילן מצופים בשרף פלסטי, המעניק לדשא המלאכותי את צבעו הירוק הייחודי. דשא סינטטי הוא אמנם חומר העשוי מסיבי פוליאתילן, אבל חומר זה מספק נראות ותחושה כמעט אמיתיות. זה יכול לשמש ליצירת מדשאות מלאכותיות, גינות ומשטחי משחקים לילדים, לחצרות פרטיות ועוד. הנה מידע מעניין בנושא: 

מדוע דשא סינטטי עדיף על פני דשא חי? 

ישנם יתרונות רבים של שימוש בדשא סינטטי על פני מדשאות מסורתיות. לדשא סינטטי יש עלות תחזוקה נמוכה והוא גם ידידותי יותר לסביבה מכיוון שאינו דורש כיסוח או השקיה. דשא סינטטי יכול גם לעזור לך לחסוך בעלויות האנרגיה על ידי הפחתת הצורך בהשקיה.

דשא סינטטי הוא אופציה מצוינת עבור אלה שאין להם זמן לתחזק את הדשא או מחפשים לחסוך כסף בעלויות הגינון שלהם. כמו כן, עם דשא סינטטי עלויות ההדברה מתגמדות עד כמעט נעלמות לגמרי. לעיתים יש צורך להדביר מתחת לדשא סינטטי, אבל בכל מקרה, דשא חי יצריך הדברה לעיתים הרבה יותר קרובות בד"כ. 

כל היתרונות של דשא סינטטי 

לדשא סינטטי יש יתרונות רבים על פני דשא טבעי. הוא קל יותר לתחזוקה והוא אינו זקוק לכמות מים או דשן כמו לדשא טבעי. בנוסף, דשא סינטטי אינו מצריך כיסוח או השקיה בתדירות כמו מדשאות טבעיות. במובן זה, דשא סינטטי הוא חלופה מצוינת לדשא אמיתי. זה זול יותר, יש יותר אפשרויות לצבעים ודפוסים, וניתן להתאים אותו לצרכים שלך.

אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שהוא זול יותר מדשא אמיתי ואינו דורש מים או דשן כדי לצמוח כראוי. יתרון נוסף הוא, שאתה יכול להתאים אישית את הצבע והדוגמה של הדשא הסינטטי שלך כך שתוכל להתאים את העיצוב של החצר בצורה מושלמת.

דשא סינטטי ידידותי לסביבה 

דשא סינטטי הוא אופציה זולה וידידותית יותר לסביבה מדשא אמיתי. זה גם קל יותר לתחזוקה ויש לו אורך חיים ארוך יותר. היתרונות של הדשא הסינטטי על החסרונות של הדשא האמיתי הם היותו זול יותר, קל יותר לתחזוקה, מחזיק מעמד זמן רב יותר, אינו דורש הרבה מים ואינו מצריך כיסוח. 

החסרונות הם, שדשא סינטטי יכול להיות חלקלק יותר מדשא אמיתי, ולעיתים הוא יהיה קשה לניקוי.  כמו כן, חלק מסוגי הדשא הסינטטי עשויים להיות יקרים יותר מדשא חי. אם כך, הקפידו לערוך השוואת מחירים בין סוגי דשא סינטטי.

דילוג לתוכן