התפתחות הנדל"ן בצפון הארץ

עד לפני כמה שנים הצפון היה מיושב באופן מינורי והתושבים אשר נישאו בחרו להישאר בצפון, או לעבור לגור בחבלי ארץ אחרים. אולם בשנים האחרונות לאור העובדה שאזור המרכז הפך להיות מאד סואן וצפוף, אזרחים רבים קיבלו החלטה לעבור צפונה וכך ליהנות מאיכות חיים גבוהה. לאור זאת נוצרה התפתחות הנדל"ן בצפון הארץ וזאת כדי לספק את מלאי הדירות והבתים הפרטיים, עבור התושבים החדשים. 

קנייה של דירת מגורים בצפון 

מי שיש לו קרובי משפחה או חברים שגרים בצפון, מעדיף בדרך כלל לגור בסמוך אליהם. כך הוא קונה שטח כדי לבנות בית ביישובים ברמת הגולן, או לחלופין בתים צמודי קרקע בערים המובילות בצפון כמו טירת הכרמל, עפולה, מגדל העמק, מעלות, נהריה ועוד. כיוון שמדובר בערים שמתפתחות אך הן אינן גדולות במיוחד, יש להן שטחים נרחבים ואפשר להפשיר בהן את הקרקעות, כדי לתכנן ולהקים שכונות חדשות. 

יש יתרונות רבים בעובדה שרוכשים דירות בשכונה חדשה וזאת כיוון שמתבצע בה תכנון מודרני בנושאים רבים לרווחת התושבים. כך אפשר לראות בשכונות החדשות שהוקמו בשנים האחרונות, בנייני מגורים מרהיבים רבי קומות, פארקים ירוקים עם הרבה גני שעשועים, פינות כושר, שבילים לאופניים והמון פינות חמד שהתושבים נהנים לבלות בהן. כמו כן גני ילדים ובתי ספר חדשים, חיי קהילה מגוונים, מרכזי מסחר ועוד. 

בחירה של דירת מגורים 

בהתאם לגודלה של כל משפחה ולצורת המגורים האהובה עליה, בוחרים בין האופציות של נדל"ן בצפון את המקום המתאים להם ביותר. אפשר לבחור בין השכונות החדשות שהוקמו ומוקמות גם כעת בערים נהריה, עפולה, מגדל העמק ועוד. יש בהן דירות קטנות בנות שלושה חדרים, דירות ממוצעות בנות ארבעה וחמישה חדרים וגם דירות גדולות יותר בנות שישה חדרים.

הדירות המבוקשות ביותר הן דירות גן בנות כמה חדרים אשר מאפשרות לבני הבית ליהנות מכמות גדולה של חדרים על פי הצורך של המשפחה וגם מהחיים הנעימים בחצר ובגינה. הקורונה הגבירה עוד יותר את הרצון ברכישת דירות גן, כדי ליהנות מהמקומות הפתוחים גם בסגרים.

דירות נוספות שהן נוחות מאד למגורים בצפון הן דירות מיני פנטהאוז שיש בהן כמה חדרים וגם מרפסות רחבות ידיים ודירות פנטהאוז מרהיבות הקיימות בכמה אופציות של כמות חדרים ובהן יש מרפסות וגם יציאה לגג, דבר שהופך את דירת המגורים לדירת החלומות המשפחתית. 

בתים פרטיים בצפון 

קיימת אפשרות לרכוש גם בתים פרטיים חדשים או יד שנייה בנהריה בסמוך לחוף הים, בעכו, במגדל העמק בשכונות השונות וגם בשכונות החדשות והוותיקות של עפולה ושל טירת הכרמל. כאשר קונים בתים פרטיים יש מקומות שבהם אפשר להקים צימרים כמקור פרנסה, בתחום האירוח לתיירים ישראלים ומחו"ל.

דילוג לתוכן