איך לבחור מלונה לכלב?

מלונה לכלב

בחירת מלונה לכלבים היא משימה קשה. אתה צריך לשקול גורמים שונים לפני שאתה מקבל את ההחלטה הסופית שלך.

הדבר הראשון שיש לזכור הוא גודל המלונה. זה צריך להיות גדול מספיק כדי שהכלב שלך יוכל להסתובב, לעמוד ולשכב בנוחות.

הדבר השני שיש לזכור הוא מיקום הכלבייה. זה צריך להיות באזור שבו הוא לא יתחמם מדי או קר מדי, ואין אור שמש ישיר מאיר עליו במשך רוב שעות היום.

שיקול חשוב נוסף הוא אוורור וניקוז מים. לכלבייה צריך להיות אוורור מתאים כדי שלא יהיו ריחות רעים בפנים וכן ניקוז מתאים כדי שלא ייאספו מים בפנים שעלולים להוביל לצמיחת עובש

בחירת המלונה הנכונה יכולה להיות משימה קשה. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון שקשה לדעת מאיפה להתחיל.

הדגשים לבחירת מלונה לכלב :

גודל המלונה

חשוב מאוד כי ברגע שרוצים לבחור מלונה לכלב, הדבר הראשון שצריכים לבדוק הוא הגדול של המלונה.

הכלב צריך לשהות במלונה וכדאי מאוד שיהיה לו שם מספיק מקום במלונה, בדרך כלל גם נהוג שלכלבים קטנים אפילו תהיה מלונה יחסית גדולה ומרופדת.

החומר ממנו עשויה המלונה

החומר שממנו המלונה עשויה הוא חשוב, הסיבה היא שצריכים גם לנקות ולשטוף את המלונה, אם אתם רוצים שתהיה מלונה נקייה לכלב ואתם בוחרים למשל מלונה שעושיה מעץ, אל תשכחו שאתם צריכים לתחזק את המלונה ולצבוע אותה בלכה וחומר ששומר על העץ של המלונה. אם זה מלונה עשויה מפלסטיק אין בעיה לשטוף אותה במים.

בדרך כלל מלונת פלסטיק לכלב גם מביאה איתה חיסרון של חוסר היכולת לבודד חום וקור כמו מלונה עשויה עץ לכלב.

מחיר

אל תשכחו לקחת בחשבון כמה אתם מוכנים לשלם על מלונה. תעשו השוואת מחירים. אם מקודם הוסבר על סוגי החומרים, בדרך כלל מלונה שעשויה מעץ תעלה יותר מאשר מלונת פלסטיק ולכן כדאי לקחת גם את זה בחשבון לפני שאתם בוחרים מלונה איכותית לכלב שלכם.

ריפוד למלונה

חשוב שלכלב יהיה נוח במלונה, יש מלונות שמגיעות גם עם ריפוד מקצועי למלונה. כדאי מאוד לנסות ולמצוא מלונה שמגיעה עם ריפוד ואפשרות לפרק את הריפוד לניקוי מהיר.

דילוג לתוכן