איזה סוגים של טיפול רפואי ניתן לקבל בבית?

טיפול רפואי בבית הוא מגמה גוברת שלעיתים נתפסת כאלטרנטיבה לביקור אצל הרופא במחלות נפוצות.

נצפה שרוב האנשים מעדיפים טיפול מרופאים בביתם במקום ללכת למרפאה או לבית חולים בכל פעם שהם חולים. זה יכול להיות בגלל נוחות ועלות מופחתת כמו גם פרטיות מוגברת. ייתכן שמודל הטיפול הרפואי המסורתי אינו נחוץ כיום עקב התקדמות הטכנולוגיה.

כמה שירותים נפוצים המוצעים על ידי שירותי טיפול רפואי ביתי כוללים כושר, בריאות, ירידה במשקל, תיקון יציבה וביקורים טרום לידתיים.

ישנם סוגים רבים של טיפול רפואי שניתן לקבל בבית. הם כוללים:

טיפול באלצהיימר, אסטמה, בריאות העצם, סרטן, טיפול שיניים, DVRM (דיברטיקוליטיס), ניהול סוכרת

סוגי טיפול רפואי שלא מתקבלים בדרך כלל בבית: טיפול כירופרקטי ופסיכותרפיה.

טיפול ביתי הוא אופציה למי שאין לו כיסוי רפואי הולם, זמן נסיעה לבית החולים או מטפלים מקצועיים. טיפול ביתי הוא שירות הקשור למגורים שניתן בדרך כלל על ידי אחות או ספק שירותי בריאות אחר בבית.

טיפול ביתי יכול להיות לא פורמלי (מטפלים לא פורמליים), פורמליים (מטפלים פורמליים) ואפיזודי בלבד. מטפלים בלתי פורמליים הם קרובי משפחה וחברים של המטופל המספקים שירותים בבית כגון מלווה, סיוע אישי ועבודות בית. מטפלים פורמליים הם בדרך כלל אחיות או אחיות מעשיות מורשות שעובדות מהבית ומספקות שירותים כגון הערכות רפואיות ללא חירום, ביקורי בית במשימות שגרתיות כגון החלפת חבישה, תזכורות לתרופות וטיפול בפצעים. ספקי פרקים מספקים שירותים לפי דרישה כאשר הם נחוצים, כמו תמיכה בגיבוי.

אז אם חשבתם שהזמנת רופא עד הבית היא לא משהו שאתם יכולים לעשות ולטפל בכל סוג של בעיה, היום המציאות היא שונה וטיפולים רפואיים בבית הם ההמלצה הטובה ביותר.

מערכת הבריאות הנוכחית מורכבת מפרטיים וציבוריים כאחד. אשפוז פרטי שמור בדרך כלל למצבי מחלה קשה, בעוד שבתי חולים ציבוריים מספקים טיפול רפואי בסיסי לציבור הרחב.

ניתן לקבל טיפול רפואי בבית במספר דרכים. חלק מהם כן

– בתי חולים המציעים מערכת מקוונת לקביעת תורים, שבה מטופלים יכולים לקבוע פגישות באינטרנט ואז להמתין לביצוע הטיפול שלהם מרחוק

– בתי חולים המציעים חבילות טיפול בבית דרך אתרי האינטרנט שלהם

– עובדי בריאות קהילתיים המספקים ייעוץ על חיים בריאים ומניעת מחלות

אחד מסוגי הטיפול הרפואי הנפוצים ביותר שניתן לקבל בבית הוא פיזיותרפיה.

פיזיותרפיה יכולה לעזור לאדם שסבל מנכות או פציעה להחזיר לעצמו את היכולת לנוע, לשבת בתנוחות שונות וללכת. סוג זה של טיפול יינתן בדרך כלל בבית חולים, אבל עם תרמיל פיזיותרפיה שיכול להתאים לבית, אנשים יכולים לקבל טיפול גם אם הם לא יכולים להגיע לבית החולים.

מטרת מאמר זה היא להראות איזה סוג של טיפול ניתן לקבל בבית וכיצד הוא יכול להועיל לאנשים עם מוגבלויות או פציעות מבלי להידרש לבית חולים.

דילוג לתוכן