שוגר דדי הכרויות מצב של Win Win

שוגר דדי הכרויות מצב של Win Win

אם אי פעם פינטזת על יחסים עם בחור עשיר, או שאולי כבר הצלחת להגשים פנטזיה זו, עדיין יש רק אפשרות אחת ליחסים עם אדם אמיד במצב של win win, והיא יחסים עם שוגר דדי. אינטראקציה עם שוגר דדי מועילה הדדית ויכולה לספק את הצרכים של שני הצדדים.

למרות ששוגר דדי הכרויות, זה סוג של דייטים הנחשב על ידי רבים כקיום יחסי מין בלבד, תתפלאו לגלות שמדובר במערכת יחסים שיכולה להיחשב גם כאחריות חברתית. למעשה, זו דרך מצוינת לעזור לנשים הזקוקות לעזרה כלכלית.

למי זה מתאים?

אורח החיים המכונה ׳שוגר דדי׳ לא מתאים לכולם. זו אלטרנטיבה לתרחיש הפופולרי של ההיכרויות הקונבנציונליות המוכרות לכולנו. מדובר באורח חיים שיכול להתאים לסטודנטיות או לנשים צעירות שמתקשות למצוא עבודה ולהתפרנס.

יש סטודנטיות שבוחרות לצאת לדייטים עם אנשים עשירים שיתמכו בהן ויעזרו להן לממן את הלימודים היקרים, ונכנסות ליחסים של ׳שוגר דדי׳ באופן מודע ומתוך החלטה מושכלת.

שוגר דדי זה מתוק, אבל חשוב להיזהר

יש היום אתרי היכרויות רבים עבור נישה זו של ׳היכרויות שוגר דדי׳, המציעות תכונות חיפוש שהן אינטואיטיביות, יעילות וקלות מאוד לשימוש. יחד עם זאת, חשוב להבין שאורח החיים המאפיין מערכת יחסים המבוססת על תמיכה של ׳שוגר דדי׳, טומן בחובו סיכונים רבים ולעתים, התמיכה שמספק השוגר דדי, עלולה להגיע גם עם שק של בעיות.

יש היום גרסאות חדשניות המחליפות את אותה מערכת יחסים מסורתית שבה האישה נתמכת על ידי בן זוגה תמורת הטבות שונות. לדוגמה: הסדרים לטווח קצר, הסדרים של תשלום פר פגישה, PPM (Pay Per Meet) ואפשרויות דיסקרטיות אחרות.

כוחו המפתה של השפע

אמנם, אין חוקים קשוחים ביחסים עם שוגר דדי, אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שקופצים למים. למשל, חשוב לבחור בשוגר דדי שעונה על התנאים שמציבה האישה, ולעולם אין להתעלם מסימני אזהרה.

הגימיק באורח החיים המבוסס על יחסים עם שוגר דדי, עשוי לעטוף את הצעירה בריגושים מפתים. קל להיסחף בטירוף של החיפוש וההגעה לשפע. אבל, כיוון שמערכות יחסים מסוג זה עלולות להגיע לדרישות החורגות מהחוזה עליו הסכימה האישה, חשוב להיכנס למערכת היחסים בתבונה ומתוך ידע.

הנקודה החשובה ביותר שצריך לזכור היא שבמערכת יחסים זו, בני הזוג חייבים להיות ישרים וכנים לגבי מה שהם מחפשים. אדם פרטי מוכן להשקיע את כספו ולשלם עבור מה שהאישה הסכימה להעניק לו.

באשר להיבטים האחרים של אורח חיים מוזר זה, חשוב לציין שאף אחד לא יגן עליה משפטית במקרה של פרידה בעל כורחה מה׳שוגר דדי׳. לכן, מי ששוקלים לנהל אורח חיים שכזה, כדאי להשקיע, ללמוד להבין לקראת מה הם הולכים.

המפתח האמיתי ליחסים משגשגים עם שוגר דדי הוא תערובת של שנינות, אינטליגנציה וקצת מזל. מי שמספיק נבונה וחכמה כדי להבין זאת, תקבל תשלום מופלא עבור כמה דייטים בני מזל.

דילוג לתוכן