צלם מגנטים – האם הוא באמת חובה בכל אירוע?

צלם מגנטים

הרבה פעמים עולה השאלה האם חובה להזמין צלם מגנטים לכל אירוע? מהם האירועים שבהם חובה שיהיה צלם מגנטים? או שאולי עדיף בכלל לוותר על התענוג הזה ולחסוך כמה מאות שקלים?

בואו נתחיל בתשובה, צלם מגנטים הוא לא חובה, אבל יש כל כך הרבה סיבות שכדאי מאוד שיהיה לכם צלם מגנטים באירוע שאתם אולי בסוף תשנו את המחשבה ותבינו שבהחלט צלם מגנטים הוא חובה לכל סוג של אירוע.

יכול להיות הצלם של האירוע

אם בעבר צלם מגנטים לאירועים בכרמיאל היה רק צלם מגנטים שנחשב בתור אטרקציה, היום צלם מגנטים יכול להיות גם הצלם של האירוע עצמו!

צלמי המגנטים השתכללו והתחילו לעבוד עם ציוד צילום מקצועי ומתקדם שלא מבייש גם את טובי הצלמים. ככה אתם באופן אוטומטי חוסכים עלויות, במקום להזמין גם צלם מגנטים וגם צלם לאירוע, אתם יכולים ליהנות מצלם המגנטים שיהיה הצלם של כל האירוע ויתעד את הרגעים המיוחדים האלו עבורכם.

מחירים הוגנים וזולים

צלם מגנטים הוא כבר מזמן לא רק אטרקציה ששייכת לחתונות היוקרה בלבד! צלם מגנטים היום אפשר להשיג במחירים זולים מאוד, העלות הממוצעת של צילום מגנטים לאירוע לא עוברת את 750-800 שקלים חדשים מה שאומר שכל אחד יכול להרשות לעצמו להזמין לאירוע צלם מגנטים. לאירועים קטנים וקצרים יותר כמו ימי הולדת של ילדים אפשר להשיג אפילו צלם מגנטים בעלות של 400-350 שקלים בלבד. מחיר כל כך זול שאין אחד שלא ירצה להזמין צלם מגנטים לאירוע שלו.

מזכרת לאורחים

יש המון מזכרות שאפשר לתת לאורחים, אבל תקחו בהשוואה מזכרות כמו מחזיקי מפתחות, או כל דבר אחר אתם תגלו שהעלות של המזכרות האלו עוברת בהרבה את העלות שתשלמו על צלם מגנטים של כמה מאות שקלים בודדים ומעבר לזה יהיה לכם גם מזכרת מהאירוע. היתרון של צילום מגנטים שזאת אטרקציה שמשלבת בתוכה כל כך הרבה דברים טובים שזה מה שהופך אותה להיות האטרקציה הטובה ביותר שאתם יכולים למצוא לאירוע שלכם.

לסיכום

מגנטים לאירועים זאת אטרקציה עם כל כך הרבה יתרונות מעולים! היא זולה, היא מזכרת, היא אטרקציה, היא הצילום של האירוע שלכם. אז אין שום סיבה שתרצו לוותר עליה בגלל עלות כל כך זולה בהשוואה לכל האטרקציות האחרות שקיימות.

נכתב בשיתוך עם אתר : https://yoyomagnet.com/ מומחים לצילום מגנטים לכל סוגי האירועים.

דילוג לתוכן