צלם חתונות – אל תסגרו לפני שתקראו

צלם חתונות

אם אתם לפני חתונה, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר הוא למצוא מי שיצלם לכם את האירוע.

אבל רגע אחד לפני שאתם סוגרים מול צלם חתונות, יש כמה דגשים סופר חשובים שאתם חייבים לדעת עליהם ולעשות אותם בצורה נכונה ומדויקת! בלי עבודה נכונה בתהליך מציאת צלם חתונות, אתם עלולים להיות מאוכזבים ולגלות שכל המאמצים שלכם למציאת הצלם המושלם בסוף יהיו מאוד מאכזבים.

אז לא משנה אם מדובר על חתונות חורף, או כל סוג אחר של אירוע. הדגשים האלו חשובים וכדאי מאוד להכיר אותם בכדי למצוא את הצלם המושלם לאירוע שלכם.

הכל כתוב

הכל, אבל ממש הכל חייב להיות כתוב!

אל תסתמכו על הודעת ווצאפ, או כל כמה מילים שמסכמים בעל פה. כל דבר שאתם סוגרים מול הצלם צריך להיות כתוב. אפילו שעת הפגישה, איפה נפגשים, כמה צלמים יהיו באירוע, כמה זמן אחרי האירוע אתם מקבלים את התמונות ואת הוידאו שלכם. כל דבר חייב להיות כתוב ומסודר כמו שצריך! רק ככה תצליחו למצוא את הצלם הטוב ביותר. הסיבה היא שיש הרבה מקרים שלא כותבים דברים וכל צד בטוח במשהו אחר ולכן זה עלול להוביל לאי הסכמות. לא רק המחיר צריך להיות כתוב אלא גם תנאי התשלום, כמו מקדמות מתי משלמים כל חלק ומהו אחוז התשלום.

המלצות

אל תסתפקו בהמלצה אחת או שתים, תנסו למצוא כמה שיותר המלצות על הצלם, בקשו ממנו לדבר עם לקוחות קודמים שלו. תנסו לראות אם אותם לקוחות היו מרוצים, מה בדיוק היה באירוע ואפילו תשאלו אותם מה היה אפשר לשפר. אל תתביישו לבקש המלצות. תנסו לרגע לחשוב על עצמכם, אם הייתם מרוצים ממישהו, בטוח שהייתם שמחים לדבר עם מישהו שמתלבט ויכולים להמליץ עליו למישהו אחר. תמיד יש גישה שאומרת שאנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים, לכן כל לקוח מרוצה תהיו בטוחים שיהיה גם איש מכירות מעולה.

שואלים הכל

יש הרבה שאלות שציריכם לשאול צלם חתונות לפני שסוגרים מולו, אל תתביישו לשאול כל שאלה שעולה לכם לראש גם אם זה נראה לכם כמו שאלה לא נכונה או לא מובנת. חשוב לוודא שאתם יודעים הכל, שאין לכם ספקות לגבי הצלם ויש לכם את התשובות לכל השאלות. השאלות הבסיסיות הם לא רק "איך מקבלים הנחה?" אלא שאלות יותר מקצועיות, כמו מי מגיע לאירוע?, מתי הוא מגיע? האם הצלם מכיר את האולם והיכן יהיו צילומי החוץ?.

דילוג לתוכן