צילום אירועים קטנים – מה ההגדרה של אירוע קטן?

מחפשים צלם לאירוע קטן שאתם חוגגים? לא משנה איזה סוג אירוע זה, הנה כמה דברים שיזערו לכם לבחור נכון את הצלם לאירוע שלכם.

ראשית, נגדיר מהו אירוע קטן : אירוע קטן הוא אירוע שבו יש כמות משתתפים קטנה, כלומר לא משך הזמן של האירוע הוא זה שקובע האם מדובר באירוע גדול (אבל הוא גם משהו שצלמים לוקחים בחשבון בהצעת המחיר שלהם) אלא כמות המשתתפים.

יחד עם זאת כמות המשתתפים היא ביחס לאירוע, לדוגמה יום הולדת ובה יש 200 מוזמנים יכולה להיחשב כאירוע גדול, לעומת זאת חתונה ובה יש 200 משתתפים תיחשב לחתונה קטנה, לכן כמות המוזמנים היא ביחס לסוג האירוע.

אחרי שהבנו מהו אירוע קטן, אנחנו צריכים מישהו שיתעד לנו את האירוע והנה כמה טיפים לבחירת צלם אירועים מקצועי שילווה אתכם ויתעד עבורכם את האירוע.

תקציב

כמו תמיד הרבה מאוד אנשים יקבלו את ההחלטה רק לפי התקציב שעומד לרשותם, אבל לא תמיד הבחירה צריכה להיעשות רק לפי כמה אתם תשלמו עבור שירות של צילום אירועים.

בכל מקרה, בכדי לחסוך בעלויות הטיפ הטוב ביורת למציאת צלם לאירועים קטנים היא לחפש קרוב, אם נניח אתם חוגגים ברית באזור הדרום ובאר שבע, חפשו צלם לברית בבאר שבע שילווה אתם באירוע, הסיבה לכך היא שהצלם לוקח בחשבון את עלויות וזמני הנסיעה, ככל שזמן הנסיעה יותר ארוך יש לו יותר הוצאות וזמן נסיעה, לא תמיד זה מה שיקבע את המחיר, אבל אפשר להגיד בהחלט שזהו אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצעת המחיר שתקבלו.

צילום שמתחברים אליו

דבר חשוב ביותר הוא להתחבר לסגנון הצילום, יש המון צלמים מאוד מוכשרים, יש את אלו שמצלמים רק אנשים שהם עומדים מולם והם עושים בימוי לכל תמונה, ויש את הצלמים שעומדים בצד עם המצלמה, מחכים לרגעים המיוחדים ופשוט לוכדים את אותו רגע מיוחד במצלמה שלהם, לכל אחד סגנון אחר וכל אחד שחוגג אירוע מתחבר אחרת לאותן תמונות. לכן, חשוב לבדוק את תיק העבודות ולראות עד כמה אתם מתחברים לאותו צלם.

שימוש בציוד מתקדם

צילום אירועים קטנים הוא מסובך מכיוון שהוא מצריך לבחון את המקום המושלם שבו הצלם יכול להכניס את כל האלמנטים לפריים. לעתים קרובות נדרשות הגדרות ISO גבוהות בתאורה נמוכה במצבים אלה.

זו הסיבה שמצלמות מתקדמות עם הגדרות ISO נמוכות משמשות לעתים קרובות במצבים אלה. חוסר הרעש בתמונות שווה את זה בוודאות. 

כאשר משתמשים במצלמת DSLR לאירועים, חשוב לזכור את כמות האור הדרושה למצלמה על מנת לצלם תמונות ברורות. הגדרת ה-ISO משפיעה על מידת הרגישות של חיישן המצלמה וכמה מהר הוא יכול להגיב. ככל שמספר זה גבוה יותר, כך המצלמה תהיה רגישה יותר ומגיבה יותר, מה שאומר שאתם בתור בעלי האירוע יכולים להינות מתמונות יותר טובות וחדות.

דילוג לתוכן