פריצת דלתות בתים: כל מה שצריך לדעת

יש הרבה דברים מעצבנים בחיים כמו פקקים, ריבים עם בן או בת הזוג, מחלה או פציעה. אך ללא ספק כל מי שחווה נעילה מחוץ לבית או לרכב יודע כי זה הדבר המעצבן ביותר שקיים. על רקע זה עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות אם אנו ננעלים מחוץ לבית או לאוטו? אם כן זה פשוט מאוד כל שאתם צריכים לעשות זה לקרוא למנעולן.

עליכם להבין כי לבד אתם לעולם לא תצליחו לפרוץ דלת של אוטו או בית מכיוון שהדבר דרוש ידע, ניסיון והכי חשוב כלים מיוחדים שאין לאדם מן הישוב. אם תנסו לפרוץ לבד את הדלת אתם תגרמו לה נזק בלתי הפיך ולא תהיה לכם ברירה אלא להחליפה וזאת מכיוון שניסיון עצמאי לפרוץ את הדלת הוא פשוט לא אופציה ריאלית ואת זאת אתם חייבים להבין ולהפנים.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני מזמין מנעולנים?

אם אתם מזמינים מנעולן אתם חייבים קודם כל לבחון את הדברים הבאים. קודם כל כדאי לבחון את המחיר של המנעולן וזאת בכדי לדעת כמה לשלם לו. אנו ממליצים לכם לא לבחור את המנעולן הזול בשוק מכיוון שסביר להניח שהוא לא מקצועי ולא את המנעולן היקר בשוק מכיוון שלא כדאי לשלם לו כל כך הרבה.

לצד זאת אנו ממליצים לכם גם לבחון את הזמינות של המנעולן לפני שאתם מזמינים אותו. אם אתם מזמינים את בעל המקצוע והוא מגיע אחרי עשר שעות זו צרה צרורה מכיוון שאתם צריכים לחכות לו מחוץ לאוטו או לבית שלכם וזה בעייתי מאוד בטח כאשר חם או קר.

כיצד אוכל להימנע מקריאה למנעולן?

בואו נלך רגע צעד אחורה ונשאל איך אנו יכולים להימנע מקריאה למנעולן? זו שאלה חשובה שיש לה השפעה על חיים של מיליונים בישראל אשר ננעלים כל הזמן מחוץ לבית או לאוטו. אם כן הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות בכדי להימנע מקריאה למנעולן זה לשים מנגנון שהדלת של האוטו או של הרכב לא תינעל ברגע שאנו סוגרים אותה.

אם נשים מנגנון כזה נוכל לסגור את הדלת ללא חשש וזה לא משנה אם נשאיר את המפתח בתוך האוטו או הבית מכיוון שהדלת לא תינעל וכך נוכל לחסוך את ההינעלות מחוץ לבית או לאוטו ונוכל לחיות בשקט ללא חשש.

האם כל אחד יכול לעבוד במנעולנות? 

עולה השאלה האם כל אחד יכול לעבוד במנעולנות? אם כן אנו חייבים לציין שממש אבל ממש לא. קודם כל מנעולנות מחייבת לימוד והכשרה ארוכה בקורס מיוחד. שנית כל אתם צריכים חוש טכני מאוד מפותח בכדי להיות מנעולנים וזאת מכיוון שפריצת מנעולים היא מאוד מורכבת וקשה ולא כל אחד יכול לעשות זאת.

דילוג לתוכן