עשו ואל תעשו במסיבת החינה שלכם

תכנון חתונה בתקציב נמוך

מסיבת חינה פותחת את החגיגות העליזות שמגיעות לפני החתונה שלכם. למרות שבדרך כלל מדובר במפגש אינטימי יותר, יש כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם לקראת טקס החינה. על ידי הקפדה על כללים אלה תמנעו ממצבים לא נעימים שעשויים להעכיר את האווירה השמחה במסיבה שלכם.

אבל לפני הכול, טיפ חשוב במיוחד בימינו אלה: אם אתם בוחרים להעמיד איש בטחון נושא נשק בכניסה למסיבת החינה שלכם, ודאו שהוא מחזיק ברישיון נשק, כדי שחלילה לא תסתבכו.

עשו: לוודא מי יממן את מסיבת החינה

אין כלל מחייב בשאלה, מי משלם עבור מסיבת החינה, הורי הכלה או הורי החתן? אבל בלא מעט מקרים הנוהג הוא שהורי הכלה משלמים עבור הוצאות החינה ואילו בהוצאות של החתונה ההורים משני הצדדים, מתחלקים ביניהם.

אל תעשו: להזמין לחינה אנשים שאתם לא מתכננים להזמין לחתונה

על פי רוב, אורחים עשויים להניח שאם הם מוזמנים למסיבת החינה, הם יוזמנו גם לחתונה. וזוהי אכן הדרך הנאותה שבה ראוי לנהוג. לכן, הקפידו לבדוק היטב את רשימת המוזמנים למסיבת החינה לפני שאתם שולחים להם הזמנות, כדי לוודא שכל האנשים ברשימה יוזמנו לא רק למסיבה שלפני החתונה, אלא גם לאירוע החתונה בפועל.

אל תעשו: להניח שתקבלו מתנות יקרות במסיבת החינה

אורחים לא חייבים להביא מתנות יקרות למסיבת החינה, וזו לא התנהגות נאותה לבקש מתנות באופן ישיר. למעשה, יש זוגות שמעדיפים להתייחס למסיבת החינה שלהם כאירוע ללא מתנות, כדי להוריד את הלחץ מהאורחים שלהם. אבל אם אתם לא רוצים להגיע בידיים ריקות, בדרך כלל למסיבת החינה לא מביאים כסף אלא מתנות כמו כלי מטבח, מצעים, מגבות וכו׳.

עשו: תכננו מסיבה כיפית, אחרי הכול מסיבת חינה עליזה לא יכולה להיות אירוע פורמלי!

אם שתי המשפחות של בני הזוג עדיין לא הכירו אלה את אלה היטב, המפגש הראשון באירוע החינה עלול להיות קצת מביך, וזה בסדר. אבל מסיבת חינה באווירה קלילה ולא רשמית, תאפשר לכול משפחה להרגיש נוח יותר להכיר ולפטפט עם בני המשפחה השניה.

עשו: שלבו במסיבת החינה אלמנט וירטואלי

יתכן שיהיו אורחים שלא יוכלו להשתתף במסיבת החינה שלכם. כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאירוע החד פעמי והצבעוני, מומלץ להעמיד מצלמת וידאו וירטואלית שתפעל תוך כדי מסיבת החינה שלכם. כך גם האורחים הרחוקים יוכלו לראות מול המסך את הכיבוד העשיר בדברי מתיקה, להתרשם מהתפאורה הססגונית, מהתלבושות הצבעוניות והמנצנצות, ומההתרגשות של החתן והכלה בבגדי חמודות, היושבים על כסאות הפאר באוהל המקושט במיוחד בשבילם.

אל תעשו: אל תדחו את הפגישה הראשונה בין ההורים שלכם למסיבת החינה

אם ההורים שלכם עדיין לא פגשו אלה את אלה, נסו לקבוע ביניהם פגישה לפני מסיבת החינה, ואם אין ברירה גם ביום שלפני המסיבה. כך תבטיחו שכולם יוכלו להיפגש לראשונה באווירה שלווה ונעימה. שני הצדדים יעריכו זאת.

נכתב בשיתוף >> https://www.meytalsudri.co.il/

דילוג לתוכן