עיצוב לוגו

חלמתם כל כך הרבה זמן על פתיחה של עסק משלכם, עברתם הכשרה מקיפה, פתחתם תיק במס הכנסה, גייסתם את אנשי המקצוע הנכונים ומצאתם את המקום המושלם. מה עכשיו? זה הרגע בו אתם צריכים להתחיל ולעסוק במנוע המשמעותי ביותר לעסק מצליח, בשיווק של העסק. בסופו של יום, אם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא ידעו על קיומו של העסק, לא באמת תוכלו לעשות צעדים משמעותיים שיניבו תוצאות. הלקוחות הם המנוע העסקי שמניב תזרים מזומנים ועוזר לכם לפתח את העסק. אחת הדרכים לשווק את העסק בצורה חכמה, זה ליצור לוגו שלכם, סמל מסחרי, אשר יספר לקהל גדל והולך של לקוחות על המוצר שלכם ועל השירותים אותם אתם יכולים לספק. במאמר הבא נדבר על עיצוב נכון של לוגו ועל הפרטים הקטנים שכדאי לקחת בחשבון עם היציאה לדרך. מתחילים עכשיו. 

למה בכלל שווה להשקיע בדבר הזה 

אם תחשבו על זה לרגע ברצינות, אפילו כאשר אתם הולכים ברחוב, בלי לשים לב, אתם נתקלים בסמלים של החברות הגדולות והחזקות בעולם. אלו יכולים להיות הסמלים המופיעים על רכבים שונים בכביש או בשכונה, זה יכול להיות סמל החברה המוטבע על עגלת תינוקות או הסמל של קוקה קולה המוטבע על בקבוק משקה. עיצוב לוגו אם כן ממש לא שייך רק לעסקים בראשית דרכם, אנחנו מדברים על טכניקה המשרתת למעשה את כל הגופים הכלכליים החזקים בעולם המערבי. למה כדאי להשקיע בתהליך של עיצוב לוגו ? משום שאנחנו מדברים על סמל קטן, בתוכו נמצא כל הסיפור מההתחלה ועד הסוף. בלוגו תמצאו את השם שלכם, כלומר, שם המותג. תמצאו בלוגו סימנים המעידים על אופי המוצר אותו אתם משווקים ועוד. את הסמל אפשר לשים בכל מקום. אתם יכולים לטביע את הסימון במוצרים אותם אתם שולחים ללקוחות, אתם יכולים לשים אותו במקומות שונים במשרד, בכרטיס הביקור שלכם ועוד. ככל שהתמונה הויזואלית של הלוגו תופיע בעוד ועוד מקומות, כך אתם מבטיחים לעצמכם קהל לקוחות פוטנציאלי שיבחין במוצרים שלכם בכל מקום, בלי מילים ובלי עוד השקעה נוספת. שווה לא? 

כמה כללים חשובים לתהליך יצירה מקצועי ומדויק 

עכשיו, בואו נדבר קצת על עיצוב לוגו הלכה למעשה, מה בעצם צריך לקחת בחשבון ומה אנחנו צריכים לדעת? קודם כל, בואו נדבר על סוגים שונים של עיצוב לוגו. למשל, עיצוב לוגו של רשת חנויות לצעצועים לילדים, בדרך כלל יהיה מלא בצבעים, סימונים הנוגעים לעולם הילדים ועוד. לעומת זאת, משרד אדריכלות נחשב,או משרד לעריכת דין יעוצב כלוגו יוקרתי ובאופן יותר סולידי ומחושב. כאשר הסימון ידגיש כי מדובר על אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, מי שמבינים באומנות, עיצוב ואסתטיקה. כלומר, אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון כי עיצוב לוגו לא דורש מאיתנו רק להניח את השם של החברה או המותג במקום בולט, אלא, הסימון הויזואלי לוקח את הלקוח לאוסף של אסוסיאציות כאלו ואחרות. אם אנחנו רוצים לנתב את קו המחשבה של הלקוח העתידי, אנחנו צריכים לחשוב ביחד, מה השירות או המוצר אותו אתם מספקים ללקוחות שלכם ומה ידבר לקהל לקוחות רלוונטי בהקשר הזה. 

עכשיו, זה הזמן לגשת לעבודה

כמובן, אתם לא חייבים לדעת הכל על עיצוב לוגו. זה הזמן לשכור שירות של מעצבים מקצועיים, מי שמכירים את התחום היטב ובעיקר, יודעים מה עובד היום בעידן הנוכחי. תהליך העבודה המשותף כולל אפיון של בית העסק שלכם, חשיבה משותפת על הסיפור אותו אתם מעוניינים לספר וגם יצירה של דוגמאות עד שביחד, תמצאו את הנוסחה המדויקת לבית העסק שלכם. 

מה שכן, לא היינו מתמהמהים בעניין הזה. עכשיו הזמן שלכם פשוט לצאת לדרך. 

דילוג לתוכן