סיורים מיוחדים בותיקן

הדרך הטובה ביותר ליהנות מסיור במקומות מיוחדים היא לעשות זאת עם משפחה וחברים. עם זאת, אם אתם מטיילים לבד, אל דאגה – עדיין יש דרכים ליהנות מהטיול שלכם. נצלו את הזמן שיש לכם בעצמכם ובלו אותו בפעילויות שיגרמו לכם להרגיש שאתם לא לבד.

1) להסתובב בעיר: אם אתה בעיר גדולה, להסתובב היא תמיד אופציה. זוהי גם דרך מצוינת להתאמן תוך כדי ללכת לאיבוד בין המראות והקולות של העיר.

2) צאו לטיול: טיולים רגליים הם אחת מפעילויות החוץ הפופולריות ביותר בימינו. זה גם טוב לבריאות הנפשית שלך ויכול להיעשות על ידי כל אחד בכל גיל.

3) ללכת לאיבוד בספר:

להלן רשימה של דרכים ליהנות מסיור במקומות מיוחדים.

1) תכננו את הטיול שלכם מבעוד מועד.

2) יש מסלול טיול לעקוב.

3) היו פתוחים לחוויות חדשות ויעדים חדשים.

4) שקול את עלות הנסיעה שלך ומה תעשה בכל עיר או מדינה שתבקר.

5) היו מוכנים לקחת על עצמם סיכונים מסויימים על ידי חקירת אזורי השבילים המוכרים, או ביקור במקומות פחות פופולריים.

סיור בוותיקן

הוותיקן הוא מקום מושבה של הכנסייה הקתולית והוא ממוקם בעיר הוותיקן, טריטוריה עצמאית בתוך רומא, איטליה. סיור בותיקן הוא בהחלט אחד הדברים המיוחדים ביותר שאתם חייבים לנסות ובטוח שתהנו.

הוותיקן היה מרכז הכוח כבר כמעט אלפיים שנה. הוא נבנה במקור כמבצר כדי להגן על הנצרות בתקופת שלטונו של קונסטנטינוס הראשון בשנת 312 לספירה.

המטה של הכנסייה הקתולית ומקום מושבה של ממשלתה, הוא ביתם של שרידים רבים ויצירות אמנות חשובות. האפיפיור עומד בראש הכס הקדוש, הכולל את בזיליקת פטרוס הקדוש, שבה קבורים אפיפיורים רבים בקריפטות מתחת לבזיליקה.

קריית הוותיקן היא המובלעת הריבונית בתוך העיר רומא, איטליה. יש בה כ-1,000 תושבים.

קריית הוותיקן היא מדינה ריבונית בעלת מעמד של "ישות ריבונית", בראשות האפיפיור כמלך וראש מדינה בתפקיד ביצועי. המילה "וותיקן" באה מהתואר "וותיקן" שפירושה "של העיר וינה או קשורה אליה".

הוותיקן אינו חלק מאיטליה, אך הוא ממוקם על שטח איטליה, ורומא – לצד היותה בירתה – משמשת גם כעיר הגדולה והמאוכלסת ביותר בה.

מדינות האפיפיור היו אחת מכמה מדינות שהרכיבו את האימפריה הרומית עד שנכבשו על ידי הכוחות האיטלקיים ב-1870 לאחר מאות שנים בשליטה זרה. ככאלה, הם כן

הוותיקן הוא מקום ייחודי בעולם. זהו מקום מושבה של הכנסייה הקתולית, והוא היה אתר דתי חשוב במשך מאות שנים.

מדינת הוותיקן היא מדינה עצמאית עם שירות דיפלומטי משלה, שירות דואר ומטבע משלה. יש לו גם דגל ומעיל נשק משלו. ציון הדרך המפורסם ביותר במדינה הוא בזיליקת פטרוס הקדוש, אשר נבנתה בשנת 1506 על ידי האדריכל האיטלקי דונאטו ברמנטה.

קריית הוותיקן היא עיר-מדינה עצמאית עם מדינה ומטבע משלה, דגל, סמל ושירות דיפלומטי משלה. נקודת הציון המפורסמת ביותר בעיר הוותיקן היא בזיליקת פטרוס הקדוש. הבזיליקה נבנתה בשנת 1506 על ידי האדריכל אנטוניו דה סנגאלו הצעיר.

בזיליקת סנטה מריה דל פיורה בפירנצה, איטליה נבנתה בשנת 1506 על ידי אנטוניו דה סנצ'ו. יש לו עיצוב גותי איטלקי טיפוסי עם כיפה מרכזית ושתי כיפות קטנות יותר בצד. בשל גודלה הגדול, היא מכונה לעתים קרובות "הקתדרלה הפלורנטינית".

דילוג לתוכן