סוגים וסגנונות של שמלות כלה 

שמלות כלה הן ביטוי יפה לסגנון האישי של הכלה ביום המיוחד שלה. ישנו מגוון רחב של סגנונות שמלות כלה שיתאימו לטעמים שונים, לסוגי גוף ולנושאים שונים לחתונה. להלן כמה סגנונות פופולריים של שמלות כלה:

הסגנונות הפופולאריים של שמלות כלה

1. שמלת נשף: סגנון קלאסי ונצחי זה כולל מחוך מותאם וחצאית מלאה ונפחית שמתרחבת החוצה מהמותניים. צללית החלוק יוצרת מראה רומנטי ונסיכותי, מושלם לחתונות רשמיות ומסורתיות.

2. קו A: סגנון אוניברסלי מחמיא זה מאופיין במחוך מותאם שמתרחב בהדרגה מהמותן, הדומה לצורת האות A. צללית קו A היא רב-תכליתית ומתאימה לסגנונות חתונה שונים, מקז'ואל ועד רשמי.

3. בתולת ים/חצוצרה: סגנון זה מחבק את הגוף מהחזה ועד אמצע הירך ואז מתלקח החוצה בצורה דרמטית, מזכיר זנב של בתולת ים. צללית בתולת הים/חצוצרה מדגישה את הקימורים ומהווה בחירה זוהרת למי שמחפש מראה חובק דמות ודרמטי.

4. נדן: סגנון זה מלוטש וצמוד לצורה, זורם ישר מטה מקו הצוואר אל המכפלת. צללית הנדן אלגנטית ולעתים קרובות עשויה מבדים קלים, מה שהופך אותה לנוחה לחתונות בחוץ ויעד.

5. אורך תה: שמלות באורך תה כוללות קו מכפלת הנופל בין הברך לקרסול, ויוצר מראה רטרו ובהשראת וינטג'. הסגנון הזה הוא שובב, מהנה ומושלם עבור כלות שמחפשות אווירה פחות רשמית ויותר רגועה.

6. בוהו: שמלות כלה בהשראה בוהמית מתאפיינות בבדים הרכים והנשפכים שלהן, בעיצובים אתריים ובפרטים רומנטיים כמו תחרה, אפליקציות פרחוניות ופרנזים. סגנון זה מזוהה לעתים קרובות עם חתונות חוצות וחוף והוא אידיאלי עבור כלות בעלות רוח חופשית המאמצות אסתטיקה נינוחה ובהשראת הטבע.

7. מינימליסטית: שמלות כלה מינימליסטיות מציגות קווים נקיים, צלליות פשוטות וקישוטים מינימליים. הם משדרים אלגנטיות ותחכום באמצעות הפשטות שלהם, מושלם עבור כלות שמעדיפות אלגנטיות מאופקת ומעודנת.

לסיכום

אלו הן רק כמה דוגמאות למגוון הרחב של סגנונות שמלות כלה הזמינים. בין אם כלות מחפשות מראה קלאסי, זוהר, בוהמייני או מינימליסטי, יש סגנון שמלת כלה שיתאים לחזון ולאישיות הייחודיים שלהן.

 

דילוג לתוכן