ניטור נוכחות עובדים מרחוק: איך עושים את זה?

ניטור נוכחות עובדים מרחוק איך עושים את זה

מכירים את זה שאתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך, מתיישבים בנינוחות על הספה ורק אז נזכרים ששכחתם להחתים כרטיס ביציאה? כמה נוח זה היה לו יכולתם לדווח על שעות העבודה שלכם מהספה בבית, במקום להתחיל לחפש מישהו שעוד נמצא במשרד ויוכל לעשות את זה בשבילכם. ובכן, החדשות הטובות הן שעכשיו זה אפשרי!

לא רק למקרי חירום

עוד לפני שמגפת הקורונה פרצה לחיינו, עבודה מרחוק צברה פופולריות הולכת וגדלה ברחבי העולם. ישנם אף עובדים כמו אנשי מכירות וטכנאים, שמתוקף תפקידם נמצאים מחוץ למשרד במשך חלק גדול משעות העבודה שלהם, לעיתים אפילו ימים שלמים. מעקב אחר שעות העבודה במקרים כאלה עשוי להיות מתסכל ומתיש – גם לעובד וגם למעסיק. כדי להפוך את העסק לקל ויעיל יותר, ניתן להשתמש באפליקציית שעון נוכחות מתקדמת, שתאפשר לעובד לדווח על שעות העבודה שלו בקלות וביעילות מכל מקום ובכל זמן.

איך זה עובד?

מחלקת השכר פותחת לכל עובד משתמש אישי במערכת שעון הנוכחות. כל שהעובד צריך לעשות הוא להוריד את האפליקציה למכשיר הנייד, להכניס את הקוד האישי שקיבל, ומאותו רגע הוא יכול לדווח על שעות הנוכחות שלו בקלות רבה ללא צורך להיות פיזית בתוך המשרד.

פונקציות נוספות של אפליקציית שעון נוכחות

  • אחסון נתונים בטיחותי:דפים עשויים ללכת לאיבוד ומסמכים עלולים להימחק, אבל בעזרת אפליקציית שעון הנוכחות, תוכלו לוודא שהנתונים שלכם מוגנים ובטוחים מכל פגע ברשת האינטרנט. כמובן שהמידע גם מוגן בסיסמה, כך שאף אחד לא יוכל לגשת אליו ללא הרשאה מתאימה. 
  • ניתוח מידע: האפליקציה מאפשרת לעובדים לדווח על משימות ספציפיות שביצעו על פי הגדרה מראש של המנהל. הדבר מאפשר לבצע ניתוח של הנתונים לשם התייעלות ומקסום היכולות של העובדים. תוכלו לגלות, למשל, אילו עובדים מבצעים משימות שונות בצורה המיטבית או כמה כוח אדם נדרש בדיוק לייצור מוצר מסוים. 
  • דיווח היעדרות: בעזרת האפליקציה העובד יכול לעדכן בעצמו את ימי החופש שלו. המעסיק יקבל התראה על יום חופש שדווח על ידי העובד כדי לאשרו. 
  • ·          דיווח רכיב יומי מיוחד – לעיתים מחלקת השכר נדרשת לנתונים מיוחדים כמו שעות נסיעה ונתוני מכירות כדי לוודא שהעובד מקבל החזרים או בונוסים שהוא זכאי להם. לשם כך, העובד יכול לדווח באפליקציה ללא קושי על רכיבים נוספים בעבודתו מתוך רשימה שנקבעת מראש על ידי המעסיק.
  • התראת מיקום: האפליקציה יכולה לנטר את המיקום שממנו בוצע דיווח השעות. כך תוכלו לקבל התראה על דיווחים שבוצעו מחוץ לאזורים שנקבעו על ידי המעסיק ולוודא שהעבודה נעשית כראוי גם כשאינכם יכולים לפקח על העובדים מקרוב. 

אין ספק ששימוש באפליקציית שעון נוכחות מקל על חיי מעסיקים ועובדים כאחד, והופך את ניטור שעות הנוכחות לקל, נוח וזמין הרבה יותר. 

דילוג לתוכן