מתנות מגניבות לעובדים לקיץ

הקיץ הוא העונה הדומיננטית ביותר בישראל. הוא משתרע מפסח ועד אחרי חגי תשרי, מספק לנו שעות אור רבות מאוד, ומאפשר לכולנו לבלות בים, בבריכה, בטיולים ובמקומות רבים נוספים. בהתאם כדאי להעדיף מתנות לעובדים שמיועדות לעונה החמה – וכדי לעזור לכם לבחור, הנה 5 אפשרויות מגניבות במיוחד:

1. תיק עם מטקות

ים הוא הוא בילוי חינמי מהנה במיוחד. אפשר להתמסר לגלים, אפשר לרבוץ על החול – ואפשר גם לנצל את השהות בחוף למשחק ממכר: מטקות. מטקות הן המשחק הישראלי האולטימטיבי, ולכן תיק ממותג ובתוכו מטקות איכותיות הוא מתנה מעולה לעובדים, למשל בפסח, לקראת תחילתה של עונת הרחצה. אם העובדים שלכם מעדיפים דווקא פריזבי – גם את הפריט הזה אפשר למצוא בחברות שמציעות מתנות לעובדים במחירים אטרקטיביים.

2. כובע קש אופנתי

מצד אחד, כולנו רוצים לבלות בחוץ בקיץ. מצד שני, כולנו מודעים לנזקים החמורים שעלולים להיגרם עקב חשיפה מרובה לשמש. בפרט חשוב להגן על הראש והפנים, שמזדקנים במהירות אם שוהים בשמש זמן רב. כובע קש רחב מספק הגנה גם לראש, גם לפנים וגם לעורף, ובנוסף הוא פריט אופנתי שמשדרג את ההופעה.

3. צידנית גדולה

אין טיול בלי אוכל, ובעצם גם אין בילוי בים או בבריכה בלי פירות, סנדוויצ'ים, סושי, עוגיות ועוד מאכלים, כל אחה ואחת בהתאם לטעמם. כדי שהאוכל יישמר גם בטמפרטורות הגבוהות שמאפיינות את הקיץ הישראלי כדאי להצטייד בצידנית – ולכן צידניות ממותגות לטיולים ולים הן עוד מתנה פרקטית במיוחד. בנוסף לתועלת שהן מספקות לעובדים, מדובר בפריט בולט לעין ולכן המיתוג מהווה פרסום אפקטיבי בכל מקום שאליו מגיעים העובדים, ובמיוחד בחופי הים ההומים מאדם.

4. ערסל מים מתנפח

מתנה מושלמת לעובדים עם ילדים, ובעצם גם מבוגרים יכולים ליהנות מאוד מרביצה נינוחה על ערסל ששט לו על הגלים או בבריכה. גם את הערסל ניתן למתג ביעילות, כשבזכות שטח הפנים הרחב שלו אפשר למשל להוסיף לו לוגו בולט, את שם העסק בפונט גדול ואפילו פרטים נוספים.

5. צלון

פריט נוסף בקטגוריה החשובה של מתנות לעובדים שעוזרות להם להימנע מחשיפת יתר לשמש הוא צלון. הצלונים הקיימים כיום מתאפיינים במשקל קל מאוד, ובהקמה פשוטה ומהירה – כך שכל אחד וכל אחת יכולים להיעזר בהם. הגודל הסטנדרטי הוא צלון ל-4 בני אדם, כך שהוא מאפשר בילוי נעים גם לקבוצת חברים וגם למשפחה.

דילוג לתוכן