מסכמים שנה: מותגי האיפור והביוטי המובילים לשנת 2023

שוק האיפור, הביוטי והטיפוח חותם את שנת 2023 עם מספר מותגים בולטים ומבוקשים ששמרו על מקומם כמוצרי חובה בערכות האיפור של כל אישה ובראש טבלאות המכירות, לצד מספר מוצרים חדשניים, שהצליחו לחדור היטב אל השוק ולהתבסס במהירות, בזכות הליכי פיתוח וטכנולוגיות ייצור, ששמו דגש על איכות ועמידות שיוצרים חוויית שימוש חיובית ומראה מטופח ומרשים.

ריכזנו עבורך כאן את שלושת המותגים המובילים בתחום לדעת מומחים רבים בשנה האחרונה ואת מוצרי הדגל שלהם שכדאי בהחלט שתכירי לקראת השנה האזרחית החדשה שבפתח:

PUPAהמותג האיטלקי "פופה" נולד במילאנו וחולש על שוק האיפור והטיפוח באירופה, בארה"ב ובמדינות רבות נוספות בזכות חדשנות תמידית ושמירה על קו מוצרים צעיר ומרענן. המותג ידוע כמותג צעיר למרות ניסיונו רב השנים כאשר החברה האיטלקית מהלכת בעדינות בין מדיניות של הנחלת והטמעת מגמות אופנתיות בעולם האיפור, לבין התכתבות עם צרכי השטח וקהל היעד והתאמה אליהם. מוצרי המותג נחשבים לנגישים ומשווקים באמצעות יבואניות ענק וניתן למצאם בקלות ברשת. בזכות הליכי ייצור המוני ופיתוח טכנולוגיות ייצור חכמות, הוא גם מסוגל להציע מוצרי איכות מבוקשים במחירים נוחים המתאימים לכל כיס. בין מוצרי החברה שבלטו במיוחד השנה כדאי לציין בעיקר את:

* הליפסטיק – הגוון הבולט המאפיין את המותג PUPA הוא גוון אדום ארגמן בוהק שמצביע על נוכחות ודומיננטיות. בגזרת מוצרי איפור השפתיים של המותג ניתן למצוא כמות גדולה במיוחד של מוצרי ליפסטיק בגווני אדום שונים, בטקסטורות מט או מבריק, לסגנונות איפור שונים, זאת לצד סדרת ה-וונים הסולידיים והשקטים יותר.

* המסקרה – מוצרי המסקרה של פופה זכו אף הם למעמד של כבוד השנה, בזכות דגמים חדישים, מועשרים ואיכותיים, ומברשות מריחה ייחודיות שמאפשרות הפרדה של הריסים, עיבוי שלהם, שליטה בתצורה ועיגול של הריסים כלפי מעלה ליצירת מסגרת והצללה לעין, וכמובן גוון שחור, נוצץ ודומיננטי לאיפור מושקע ומראה מטופח.

 – SHISEIDOמותג האיפור היפני שיסיידו נחשב לבולט ומוביל במיוחד כאשר הוא משווק בעשרות מדינות בעולם וידוע בזכות הליכי מחקר ופיתוח מעמיקים לצד הליכי ייצור ונוסחאות פורצות דרך שהולידו מוצרי איפור וטיפוח המתאפיינים בסטנדרטים מחמירים של איכות, לצד התאמה לקהלי יעד מגוונים. השימוש במוצרי המותג מתאפיין בחוויית שימוש נוחה ונעימה, והמוצרים נחשבים למפנקים ונעימים למגע על העור, בזכות שילוב בין חומרים טבעיים, חומרי הזנה ופיגמנטים טבעיים. בין המוצרים הבולטים של המותג אפשר להכיר את:

* מוצרי המייקאפ בגוונים עדינים, בהתאמה לכל גווני העור, לכיסוי אחיד והיצמדות טובה וממושכת לפנים, עם רכיבי הזנה ורכיבים מחזקים שיוצרים אפקט מתיחה והרמה של העור, ומלבד כיסוי פגמים ויצירת גוון עור אחיד ומחמיא, גם מטשטשים נוכחות של קמטוטי פנים וקמטים ויוצרים אשליה של עור מוצק, מורם וגמיש יותר.

* הליפסטיק והשפתונים – למותג סדרת מוצרי ליפסטיק, ליפגלוס ושפתונים בגוונים עשירים, בעלי ברק טבעי, לאיפור ולהענקת גוון שפתיים מחמיא, למילוי סדקי יובש בשפתיים, לעיבוי וליצירת נפח שפתיים ומראה חושני ומבריק.

ESSENCE מותג איפור גרמני וותיק ובולט ברחבי אירופה, אשר תפס השנה מקום של כבוד ושם גם בקרב הנשים בישראל, בזכות סדרות מוצרי טיפוח ואיפור המציגות מוצרים טרנדיים, אופנתיים ומגוון אפשרויות נרחב לכל מטרה ולכל סגנון איפור. אסנס הוא למעשה מותג יותר עממי המתאים במיוחד לנערות, מאפשר רכישה של מספר מוצרים רב ותחלופת איפור, בעמידות טובה אך מוגבלת ביחס למותגי היוקרה. בין מוצרי המותג הפופולאריים ביותר נציין את:

* הצלליות – צלליות עיניים, מוצרי סומק, פלטות צבעים וגוונים ומארזי איפור להצללה וגיוון, בטקסטורת אבקה דחוסה ובשילוב מברשות ופודריות רכות ליישום נוח. המותג מציע מארזים קטנים, נוחים לאריזה ולניוד, בטקסטורת אבקה דחוסה ובשילוב פיגמנטים טבעיים ועשירים.

* מוצרי מניקור וציפורניים – אמנם לא מדובר במוצרי איפור, אבל המותג מציג סדרה מרשימה של מוצרי טיפוח לציפורניים עם גוונים עשירים של לק, צבעים אטומים או שקופים, טקסטורות עדינות וייחודיות ושלל גימורים. המוצרים נחשבים לעמידים לשימוש ביתי לצד קו מוצרים ייעודי לשילוב מקצועי של לק מבוסס ג'ל ואקריל איכותי.

דילוג לתוכן