מכשירי ספורט שיכניסו אתכם לכושר

מכשירי ספורט 

כאשר מועד הגיוס קרב, צעירים וצעירות בוחנים את האפשרות להירשם לקורסים טרום צבאיים כדי להיכנס לכושר. מי שאינו רגיל לבצע אימוני ספורט באופן תדיר מודע לקשיים שעלולים להיות לו בטירונות ובקורסים האחרים בצבא ולכן יש העדפה להיכנס לכושר כשנה או כמה חודשים לפני הגיוס. בדרך זו הגוף יתרגל לאט לאט לאורח החיים החדש וזאת באמצעות אימונים בדרכים שונים כמו ריצה או שימוש בכמה מכשירי ספורט יעילים. החשש הוא שהמסה הגדולה של האימונים בבת אחת מיד לאחר הגיוס תכניס את הגוף למצבים בעייתיים ולהשלכות בריאותיות ולכן חשוב למנוע זאת מראש.

במהלך היום יום הצעירים רוכבים על קורקינט חשמלי ולעומת אופניים רגילים, אין ברכיבה זו כל פעולה שמאמצת את הרגליים, את הידיים ואת האיברים הנוספים. זו הסיבה שלפני הגיוס כל אחד מהם בוחן כמה וכמה אפשרויות של אימוני כושר ובוחר את האופציה המיטבית עבורו. הדרך הנכונה ביותר היא להצטרף לקורסים מרוכזים של כושר אשר מעבירים אותם מדריכי כושר צבאיים בעלי ידע וניסיון רב שנים. הם מסוגלים להכניס את המועמדים לגיוס לתלם הנכון כך שיהיו ברמת הכושר הנדרשת מהם ביום הגיוס לצה"ל.

מכשירי ספורט באימוני הכושר 

אחת הדרכים המומלצות כדי להיות בכושר קרבי היא להיעזר באפשרות של מכשירי ספורט איכותיים. כיוון שיש היצע גדול של מכשור, חשוב שכל אדם יבחר את המכשיר שהוא הנכון ביותר עבורו. יש כאלה שייהנו מההליכה על הליכון הם ילכו עליו קילומטרים רבים ועם הזמן ישפרו את היכולות שלהם בזכות השימוש בשיפוע ברמות שונות של קושי וגם ישתמשו במכשיר זה לצורך ריצה.

אחרים יעדיפו ללכת או לרוץ בטבע ואפשר לראות רבים מהם מבצעים אימוני ספורט ברחבי הערים ובפארקים מדי יום. 

מכשירים לשימוש ביתי 

אחת האופציות המוצלחות היא להשתמש בקורס ההכנה במכשירי ספורט איכותיים כמו מולטיטריינר או אליפטיקל שכוללים את מלוא האפשרויות לשיפור הכושר. כך אפשר לחזק את השרירים, לשפר את הסיבולת לב ריאה, להגדיל את מסת השריר וליצור שינוי תהומי בין רמת הכושר בעבר לבין רמת הכושר העכשווית. 

מעבר לכך אפשר לעבוד עם גומיות TRX שהן מאד מוצלחות ויש אפשרות לרכוש אותן בדרגות שונות. מתחילים באופציה הקלילה ולאט לאט עוברים לגומיות בגוונים אחרים שרמת הפעילות בהם היא הרבה יותר מאסיבית. 

כושר ביתי 

בימים קרים או גשומים שהקורסים מתקיימים בחדרי הכושר, אפשר לבצע אין ספור תרגילים באמצעות אביזרים או מכשירי ספורט מעולים כמו אופני כושר, מכשירים המדמים חתירה ועוד. כך אפשר לראות את הצעירים מרימים משקולות, זה מתחיל במשקלים הנמוכים ועולה אט אט על פי המסוגלות הפיסית. כמו כן הם מבצעים תרגילים באמצעות רצועות גומי לצורך לחיצת חזה ושיפור ההתנגדות וגם כאן מתחילים ברצועות הקלות בתחילת הדרך ועם הזמן עוברים לגומיות הקשות יותר שהן למתקדמים.

דילוג לתוכן