כל מה שתרצו לדעת על אטרקציות לילדים בקיץ הקרוב

האביב מאחורינו ,הקיץ מתקרב בצעדי ענק ואיתו גם תום שנת הלימודים וחופשות הקיץ של הילדים, במהלך החודשים האלה כל הורה מגיע לנקודה בה הוא שואל את עצמו מה ניתן לעשות עם הילדים המשוממים, אחרי הביקורים התכופים אצל הדוד, הסבתא, החברים,הקייטנות והחופשה המשפחתית. הכנו לכם כמה אטרקציות שיכולות להיות מעניינות ולהעביר לכם ולילדיכם את הזמן בצורה מהנה במקום לשרוף עוד זמן מול מסכים. 

ביקור במוזיאון חדשני

זאת אחת הפעילויות היותר מעשירות עבור ילדים, סיורים במוזיאון מאפשרים למידה והעשרת ידע והרחבת אופקים, בין אם מדובר על ציונות,מדע,חיות וטכנולוגיה זמן איכות מובטח, בין שלל המוזיאונים שיש נמליץ במיוחד על העיר ירושלים שניתן למצוא בה כמות יפה של מוזיאונים, אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בירושלים בדגש על משהו חדשני שונה ומתקדם כדאי לבדוק את מוזיאון ידידי ישראל זהו מוזיאון שמשלב בין סיפור תקומתו של העם היהודי וסיור תלת מימדי ושיכלולים שמאוד יסקרנו את הילדים שלכם. אם כבר הגעתם לירושלים כדאי גם לשלב אטרקציה עם עוד פעילויות ולתכנן לכם יום שלם שם.

סדנאות בישול לילדים

עוד אפשרות מעניינת שיכולה לא רק להעביר לכם ולילדים שלכם זמן אלא גם כזו שיכולה לרכוש לכם יותר זמן פנוי ביום-יום היא סדנאות בישול, מה לא יותר טוב מסדנה במסגרתה הקטנים שלכם לומדים לבשל ולאפות, על פניו מדובר במשהו שתצאו ממנו רק מורווחים, הילד ילמד להיות אחראי יותר, ינהל זמן בצורה נכונה יותר, ישפר את הריכוז שלו ואתם תרוויחו עוד כמה דקות לעצמכם כשבהתחלה מקסימום תצטרכו להשגיח ואילו בשלב יותר מתקדם תוכלו להיות רגועים שהם במטבח, כך שללא ספק אפשר לומר שסדנת בישול היא השקעה שתחזיר את עצמה. 

קורס תכנות לילדים

הייטק יודע כל בר דעת זה העתיד, כסטארפ אפ ניישן ישראל כמדינה שמה לעצמה מטרה ברורה שנתח ההייטק בשוק העבודה ילך ויגדל בשנים הבאות, אך אין העניין מסתכם רק בכוונות או רצונות ובהחלט אפשר לראות את זה גם בתוכניותיה של שרי ממשלת ישראל הנוכחית. קורס תכנות יכול לתת לילדים שלכם כלים ויסודות חשובים בכל מה שקשור לשפות תכנות וכאמור שם נמצא העתיד אז כדאי שיכירו שפות כמו HTML ג'אווה, ופייתון, גם כאן כמו בהמלצה הקודמת מדובר על השקעה שיכולה להחזיר את עצמה כשהילד יגדל ויפנה לשירות צבאי,לימודים אקדמאים ושוק העבודה, בנוסף כהורים אתם רוצים שהילדים שלכם יבזבזו זמן מסכים איכותי על משהו שייצר להם ערך,מיומנות ויכולות חשיבה אנליטית ולא רק משחקים טיקטוק ורשתות חברתיות.

התנדבות

פעילות התנדבותית היא המלצה מבורכת לא רק לחופשת הקיץ אלא לכל ימות השנה, בין אם מדובר בעזרה לקשישים,חסרי ישע או בבתי חולים, או בעמותות צריכות סיוע במטרה לארוז חבילות למשפחות נזקקות, כל פעילות כזאת בעלת ערך חינוכי מהמעלה הראשונה שתעזור לילד שלכם להפוך לבן אדם שרגיש לזולת, ובהמשך למבוגר טוב יותר, הורה קשוב יותר, עם לב טוב ונפש בריאה.

דילוג לתוכן