כל המידע על הכרויות – והפעם: טיפים לדייט ראשון שיובילו אתכם לדייט שני

הדייט הראשון הוא אחד השלבים הקריטיים במערכת היחסים. ממש כמו ראיון עבודה ראשון, דייט ראשון יכול לפתוח את הפתח למערכת יחסים עם מישהו שתאהבו, או לא. כמו שיש דרכים רבות שבהן ראיון עבודה יכול להשתבש, כך גם הדייט הראשון.

דייט ראשון שהשתבש יכול אולי להפוך לסיפור פיקנטי בעתיד, אבל מי לא מעדיף לחוות דייט ראשון מוצלח במקום לספר אגדות על הכישלונות המפוארים שלו? אז אם גם אתם רוצים להצליח במשימה, הנה כמה טיפים שיספקו לכם את כל המידע על הכרויות, והפעם בהקשר של דייט ראשון מוצלח שיוביל לדייט שני!

טיפים לדייט ראשון שיהפוך לבילוי כיפי ביחד

זה בסדר להיות קצת עצבניים לקראת הדייט הראשון, אבל חשוב שתישארו חיוביים. הנה כמה טיפים שיעשו את ההבדל בין בילוי נהדר לדייט שתרצו לשכוח.

  1. היו יצירתיים לגבי מקום הדייט

דייט לא חייב להיות הליכה למסעדה או לסרט. הסטריאוטיפים האלה כל כך חזקים, שאפילו לא תרגישו שאתם נוטים ללכת לשם, וכך תעשו את אחת הטעויות הגדולות ביותר בדייט ראשון. כי בדרך זו תפספסו את ההזדמנות להראות עד כמה אתם מיוחדים.

הנה כמה מקומות חלופיים לדייט ראשון שיגרום הנאה לשניכם ויהפוך את הדייט הראשון לדייט מוצלח.

  • מוזיאון: אם אתם חולקים את אותו תחום עניין, מוזיאון העוסק בתחום זה יכול לעזור להצלחת הדייט.
  • גן חיות: מקום מעולה לדייט ראשון כי הוא יכול ליצור כמה חוויות ייחודיות ומשעשעות למדי.
  • חנות הספרים האהובה עליכם: אם שניכם נהנים מספרים, מקום זה יכול להיות דרך מצוינת לבילוי הדייט הראשון שלכם.
  • אל תעשו דברים מסובכים מדי

בדייט הראשון כל אחד רוצה להבליט את הדברים הטובים ביותר שלו. אבל אם לדייט הראשון תבחרו בפעילות מורכבת מדי, סביר להניח שתפחידו אותו, או שתנחלו כישלון.

תכננו דייט פשוט. אתם לא צריכים לנסות ולהרשים את הדייט שלכם יתר על המידה על ידי הגעה למקום מפואר במיוחד או למקום מאתגר כמו טיפוס על קיר. בחרו במשהו פשוט ונוח, למשל, בילוי בבר השכונתי.

  • אל תתעסקו בטלפון שלכם

שימוש בטלפון במהלך הדייט הראשון אינו מנומס. זה בסדר להשתמש בטלפון שלכם אם זה עוזר לדייט שלכם, למשל כמדריך אודיו במוזיאון לאומנות, או כאפליקציה לתשלום במסעדה. כשאתם מתעסקים כל הזמן בטלפון, אתם משדרים שהדייט לא מעניין אתכם. אז אל תתפלאו אם הוא יאבדו עניין בכם ולא יקבע אתכם דייט שני.

  • חשבו על הדברים שתרצו לדבר עליהם במהלך הדייט

חשבו על הנושא שבו תתחילו את השיחה בדייט הראשון, אתם לא רוצים לחוות את השתיקות הארוכות והמביכות האלה ואת ההזדמנות האבודה לדבר על משהו מגניב. הדייט מצפה מכם להרגיש בטוחים ולהישאר מחוברים ׳בכאן ועכשיו׳, וזה לא קל כשאין לכם מושג על מה לדבר. אז הכינו לעצמכם כמה רעיונות לשיחה, כדי לחוות דייט הראשון מוצלח שיוביל לדייט שני.

דילוג לתוכן