כך תארגנו ערב צוות מגניב


העבודה תופסת חלק מרכזי בחייהם של רבים – טכנית מבלים בה זמן רב, בין אם מגיעים פיזית למשרד ובין אם עובדים מרחוק.
מי שעובד בצוות נדרש גם לעבוד עם אנשים אחרים, כשלשיתוף הפעולה האנושי הזה יתרונות רבים בכל הנוגע לסיעור מוחות, הגעה למטרות משותפות, הפריה הדדית ועם זאת, עבודה בצוות יכולה גם להציב אתגרים וקונפליקטים רבים.
לכן, לערב צוות חשיבות רבה על איחוד הכוחות בין העובדים. מדובר בחוויה משותפת שיכולה לגבש מאוד ולסייע בהכרות האישית ובאחדות הקבוצתית של אנשי הצוות.

לפניכם מספר טיפים איך לארגן ערב צוות בלתי נשכח ועל מה לשים דגש בדרך להצלחה.

הרכב המשתתפים והקונספט

ערב צוות יכול להתרחש בזירות שונות, רצוי מחוץ לסביבת העבודה, כדי לנתק מהשגרה ולהרחיק מהטרדות ולאפשר אווירה רגועה ואחרת שתאפשר לחברי הצוות להתקרב ולייצר זיכרונות וחוויות משותפות.
בארגון ערב צוות מגניב יש להחליט מבעוד מועד על הרכב המשתתפים על מנת להרכבי אירוע מוצלח עם אנשים שבאמת חשוב לכם שיתחברו זה לזה באירוע.
אופי האירוע אף הוא יושפע ממי משתתף בין אם מדובר בהרכב מצומצם או רחב, העובדים עצמם או גם בני זוגם, תלוי בסגנון של האירוע.
וודאו זמינות מבחינת מועדים, שהחגיגה לא קרובה מדי לדד ליינים צפופים ולסיום או תחילת פרויקט או לאבני דרך מרכזיים. אפשר לתזמן לתחילת העבודה והדרך המשותפת כדי מראש לאפשר עבודת צוות אפקטיבית, הכרות מחוץ למשרד שתאפשר חיבור חזק יותר בין העובדים ועבודה משימתית מוצלחת. הודיעו מספיק זמן מראש על האירוע על מנת שהמשתתפים יוכלו להיערך לקראתו וודאו שהם אכן קיבלו ההזמנה ומאשרים השתתפותם.

לוקיישן מדליק לערב צוות מנצח

ערב צוות לפי שמו מתקיים בערב, אחרי שעות העבודה. יש משהו משחרר יותר כאשר החשיכה יורדת שעושה חשק לצאת ולשנות אטמוספירה. לכן, אם יוזמים אירוע בערב כדאי לבחור מלכתחילה מקום שכיף לצאת אליו בערב כמו בר.
אינגה בר בהרצליה נחשב לספוט נהדר לאירועים מסוג זה עם חצר מטופחת וחלל פנימי בשיק מודרני, אווירת אסקפיזם משובחת ותפריט קולינארי לצד תפריט משקאות נהדר. הזדמנות לשילוב מנצח בין אוכל טוב לדרינקים, סאונד איכותי ואפקטים של תאורה שבערב מאוד תורמים לאווירה המשוחררת והמקרבת אותה בדיוק תרצו לספק לחברי הצוות שלכם שבאו ליהנות עד השעות הקטנות של הלילה.

התוו את ציר הזמן וגבשו תוכנית אמנותית

הבר עצמו בהחלט מציע את כל החומרים הדרושים להנאה מובטחת, אבל אפשר גם ליצוק תוכן ולהעניק ערך מוסף למשתתפים. בשלב הראשון קבעו את לוח הזמנים של האירוע והחליטו מה בדיוק יהיה: מינגלינג, מצגת או הקרנת קליפ, משחקי חברה, הפסקה לאוכל ומשקאות, ריקודים וכדומה. אפשר לשלב מופע סטנד אפ או להביא אומן אורח, ליזום מסיבה וגם לעטוף את המקום ואת האירוע בקונספט של המותג והחברה בצבעוניות המזוהה עמה על פי הלוגו ושתילת מסרים שיווקיים מטעם החברה כך שהעובדים ירגישו גם את האופי של המקום בו הם עובדים אך גם ייהנו מפעילות חוץ משרדית, מרעננת ומעצימה.

מה בתפריט?

התפריט של הערב אכן קובע את האווירה ומשפיע על ההנאה כאשר לערבים מסוג זה יכולים להתאים תפריטים בהתאם לעונתיות ולמועד האירוע וכן ללוח הזמנים. למשל, מנות מינגלינג קלילות שקל ופשוט להחזיק לצד מנות עיקריות וקינוחים לסיום ולשים לב להעדפות תזונתיות שונות – חובבי בשר, צמחוניים וטבעוניים וכדומה. כדאי לתאם עמדות גסטרונומיות מול צוות המקום מבעוד מועד על מנת להציע מראש תפריט בהתאמה אישית לאירוע על פי התקציב הנתון.

התחילו לעבוד על ארגון ערב צוות מספיק זמן לפני האירוע, כדי שיהיה לכם את כל מה שצריך להוצאת החזון אל הפועל.

דילוג לתוכן