טיפים שכדאי להכיר לתכנון אירוע מושלם

טיפים שכדאי להכיר לתכנון אירוע מושלם

אתם רוצים לחגוג אירוע בקרוב ולא יודעים מאיפה להתחיל, יש לכם כל כך הרבה דברים שאתם רוצים להספיק לעשות ויש היצע כל כך גדול של דברים שאתם בטח רוצים שיהיו באירוע שלכם, אז במקום שתלכו לאיבוד בכל ההיצע הגדול הזה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן את האירוע הבא שלכם בקלות ומהירות ואפילו כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך כמה מאות שקלים.

תקציב

למרות שיש היצע גדול כמו שכבר הבנתם, אתם צריכים להגדיר תקציב שאותו תוכלו להשקיע. את התקציב אתם צריכים לקבוע קודם כל לפי כמות המוזמנים שיש לכם וחישוב ממוצע של גובה המתנות שתקבלו. כן, אמנם אתם לא בונים על זה שהמתנות מהחתונה שלכם יכסו לכם את כל ההוצאות אבל בכל מקרה כדאי מאוד לקחת את זה בחשבון ולהבין שזה צריך להיות הקו המנחה שלכם בהתאם להוצאות שאתם הולכים להוציא על האירוע שלכם.

אחרי שיש לכם את כמות המוזמנים שתבוא ויש לכם הערכת סדר גודל כמה מתנות תקבלו, לדוגמה אם מדובר על חתונה היום המתנה הממוצעת היא כ 400 ₪ לאורחים שמגיעים ממקום העבודה ושים מתנה בכדי לכסות הוצאות, חברים קצת יותר קרובים ייתנו 500 שקלים חדשים ותמיד יש את המשפחה שאתם יכולים לצפות לסכומים הרבה יותר גבוהים. ואחרי שהבנתם בערך מהו גודל המתנות שנהוג לקבל (וגם לתת) עכשיו מה שנשאר הוא להכפיל נניח את הסכום המינימלי בכמות המוזמנים, כלומר 400 שקלים כפול 200 מוזמנים, ויש לכם תקציב של 80000 שקלים חדשים, מכאן אתם צריכים להתחיל, כמובן שזה יכול להיות פחות או יותר מ 80 אלף שקלים חדשים אבל זה התקציב הבסיסי שלכם להפקת האירוע, אולי אפילו אם יש לכם אפשרות להקצות עוד 10000 שקלים לאירוע כדאי לעשות את זה.

מציאת ספקים ונותני שירות זולים ואיכותיים

אחד הדברים שאתם חייבים בכל אירוע הוא למצוא צלם מגנטים, מדובר על אטרקציית חובה. חשוב לדעת איך למצוא צלם מגנטים זול ואיכותי וזה קורה בעיקר בזכות חיפושים ממוקדים, כמו חיפושים של צלם מגנטים שנמצא בסביבה שלכם. כזה שיש עליו המלצות ועוד.

אותו הדבר לגבי תקליטן, קייטרינג וצילום האירוע או כל דבר אחר שאתם רוצים להוסיף. חשוב למצוא את הספקים ונותני השירות הכי טובים שאתם יכולים, מעבר לזה כדאי מאוד גם להתמקח על המחיר, אל תשכחו שכל נותני השירות יודעים טוב מאוד שאתם תבקשו הנחה והם בנויים לזה. לא תהיה להם בעיה עם לתת לכם הנחה.

כמה יעלה לכם לתכן את האירוע המושלם?

אז בוא נתחיל בזה שתכנון אירוע מושלם הוא לא הכי זול, אבל הנה כמה דברים שכדאי להכיר ואת העלויות הממוצעות שלהם. חשוב לציין שזה לא מחירון מחייב אבל אם ניקח לדוגמה אירוע כמו בר מצווה ונעשה חישוב עלויות זריז שיתן לכם הערכת סדר לתכנון תקציב וגם כמה אתם צריכים לשלם לכל נותן שירות בתחום האירועים.

סוג השירותמחיר ממוצעמידע נוסף
אולם אירועיםמחיר ממוצע למנה החל מ 160 ₪ עד 400 ₪.מדובר על טווח מחירים ממש גדול, הסיבה לכך היא המוניטין של המקום והגודל וכמובן כמות המנות שתיקחו, ככל שכמות המנות תעלה יכולה להיות הוזלה במחיר.
תקליטן לאירוע בר מצווהמחיר ממוצע 2500 ₪המחיר כולל תקליטן שיגיע לאירוע שלכם וידאג להקפיץ אותם על רחבת הריקודים במהלך האירוע.
צילום האירועמחיר ממוצע 3000 ₪המחיר הממוצע הזה כולל חבילת צילום בסיסית של צילום האירוע בסטילס + צילום וידאו ואפילו אלבום דיגיטלי מעוצב.

בטבלה אתם יכולים לראות את הדברים הבסיסים שאתם חייבים בכל אירוע, שזה מקום לחגוג וקייטרינג, תקליטן וצלם ואם אתם רוצים להוסיף גם שירות של אטרקציות אז יש להוסיף את העלות הממוצעת שעומדת על 2000 שקלים חדשים תלוי בסוג האטרקציה. בנוסף צריכים לקחת בחשבון את העלויות של הלבוש, ספרים והוצאות נוספות חיצוניות.

דילוג לתוכן