טיפים לשדרוג נראות הבית

יש סיבות לכך שחימום תת רצפתי נמצא בראש רשימת המשאלות של מעצבי הפנים. מעצבים פשוט לא אוהבים רדיאטורים. קודם כל הם מכוערים והם אף פעם לא מציעים תכונה עיצובית כלשהי. הם מפריעים ללוק ׳הנקי׳ ופוגעים בעיצוב של החדר. לכן, מבחינת האסתטיקה של החדר, חימום תת רצפתי הוא החלום האולטימטיבי, וזאת בנוסף להיותו דרך יעילה יותר לחמם את הבית שלכם.

אז אם אתם עומדים לשפץ את חלל הבית, מומלץ לשקול את השימוש בחימום תת רצפתי עוד לפני שתגיעו לשלבי התקנת הריצוף והזמנת חברת פוליש בחיפה שתלטש את הרצפה. היום, ניתן בקלות ובמחיר סביר יחסית, להתקין חימום תת רצפתי, וליהנות ממערכת חימום יעילה ביותר, המציעה בידוד רציני ויוצרת בית חמים ונעים.

וכעת, כשהחימום התת רצפתי מציע לכם חלל פתוח וריק מאותם רדיאטורים מגושמים, יש כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון כדי ליצור עיצוב שיהיה גם יפה וגם יעיל. אחרי הכול, לחלל יש השפעה ישירה על הפונקציונליות של הבית שלכם.

טיפים לניצול יעיל של חללי הבית המרכזיים

כשאתם מתכננים את הבית החדש או הדירה החדשה שלכם שתכלול חימום תת רצפתי, קחו בחשבון את הצרכים שלכם בכול אחד מהחללים הבאים:

  • מטבח – לקראת עיצוב המטבח שאלו את עצמכם כמה שאלות מרכזיות: האם תבלו זמן רב בבישולים? האם המטבח יכלול גם את פינת האוכל? האם אתם מעדיפים ספסל שתופס פחות מקום במקום כסאות? התשובות לשאלות אלה יעזרו לכם לתכנן ולעצב את המטבח המושלם לצרכים שלכם. חוץ מזה, התשובות גם יעזרו לכם לעצב את המטבח ביעילות, כך ששום שטח לא ילך לאיבוד.
  • חדרי שינה – כשמדובר בחדרי השינה כדאי לשקול שאלות מפתח כמו: לכמה חדרי שינה תזדקקו ומה צריך להיות הגודל שלהם? אל תשכחו לקחת בחשבון גם חדר אירוח, חדרי רחצה צמודים וסוג הארון המתאים ביותר לעיצוב החלל שתבחרו, כמו למשל, ארון קיר או ארון עצמאי. כשאתם מעצבים את הבית אתם צריכים לקחת בחשבון גם צרכים עתידיים, ובמיוחד אם יתווספו ילדים למשפחה, ואם חשוב לכם להקצות לכול ילד מרחב משלו. תכנון נכון מראש המנצל היטב את השטח, יעזור לכם להימנע מעיצוב בית שיהיה צפוף מדי בעתיד.
  • חדר רחצה – חדרי רחצה יכולים להיות מסובכים לעיצוב. אבל בזכות ההחלטה לבחור בחימום תת רצפתי, לא תצטרכו לדאוג גם למקום לרדיאטור או לתנור החימום. שאלו את עצמכם אם אתם מעדיפים אמבטיה, מקלחון או שניהם. כשמתכננים חדרי רחצה, המיקום שלהם הוא המפתח. נסו לנצל נכון את החלל בבית, ולהתאים את מיקום השירותים לצרכים שלכם, הן בהווה והן בעתיד, כשתהיו מבוגרים יותר.
  • חדר המגורים – כשזה מגיע לחדר המגורים, זה נפלא שבזכות החימום התת רצפתי, המרחב שלו לא מופרע על ידי גוף חימום מגושם. כעת, נסו לעצב את הסלון כך שיענה על הצרכים והרצונות של כולם, היום ובעתיד. 

הכתבה באדיבות המבריקן חברת ניקיון בחיפה >>

דילוג לתוכן