טיפים לצילומים של חתונת הזהב

אם חשבתם שחתונה היא האירוע הכי מרגש בחייכם, כנראה לא הגעתם לחתונה הזהב. חתונת הזהב היא ללא ספק אחד האירועים הכי יפים בחיי בני הזוג. לכן, כדי שיישמרו הזיכרונות, מרבית הזוגות בוחרים להנציח את האירוע עם צילומים בלתי נשכחים. אנחנו פה כדי לתת לכם את הטיפים המובחרים ביותר לצילומים מושלמים לחתונת הזהב.

מה כל כך מיוחד בחתונת הזהב

חתונת הזהב היא אירוע מיוחד במינו. האירוע מציין חמישים שנות נישואים של זוג. האירוע מדגיש את כברת הדרך שהזוג עבר, את כל הצלחותיו, הדורות שהעמיד, הבית שבנה, והחברות ואהבה שלא הפסיק לטפח במשך כל השנים. בעידן המודרני, בו זוגות רבים מתגרשים, אין ספק שחתונת זהב היא אירוע מיוחד שלא כל אחד זוכה לחגוג.

בדיוק בשביל זה, כדאי לצלם את האירוע. אך, לא כמו צילומים שך חתונה רגילה, צילום זוג בגיל הזהב הוא שונה מהיסוד. הזוג לא יכול לעמוד שעות, ולכן צריך לחשוב על תחליפים לצילום של חתונה רגילה, בה מתזזים את הזוג מלוקיישן ללוקיישן.

הפתרון – קלנועית מתקפלת

ישנו פתרון פשוט מאד לעניין והוא קלנועית חשמלית מתקפלת. הביאו ליום הצילומים קלנועית שתסיע את בני הזוג ממקום למקום. החוויה של הצילומים תהפוך להרבה יותר נעימה אם לא תקשה פיזית על בני הזוג. בני הזוג אמורים לחגוג יום מאושר ולא לחוות כאבים ופה הקלנועית באה כעזר.

בנוסף ניתן לבצע צילום על הקלנועית המתקפלת. הצילום מדגיש את המעבר לגיל מבוגר, והבחירה להישאר ביחד גם בגיל מופלג בו קשה להתנייד ללא כאבים. צילום על קלנועית, מעביר מסר כה מיוחד כך שזוגות רבים נוטים שלא לוותר עליו, ולעשות כמה תמונות על הקלנועית.

דיברנו עם אלמוג קינן ממוסך רכבי אמירים (www.kalnoitstar.co.il) אלמוג מתמחה בקלנועיות מתקפלות. אלמוג ממליץ על קלנועית מתקפלת משום שניתן בקלות לקפל אותה לצורה של מזוודה ולקחת אותה איתכם באוטו ליעד הצילומים הבא. כמו כן מדובר בקלנועיות אמינות במיוחד כך שאפשר להשתמש בהן בראש שקט, מבלי החשש שיתקלקלו בדרך.

מקומות סנטימנטליים

מאחר שהזוג עבר המון חוויות בכברת הדרך, תכלו לבחור מספר מקומות שחשובים לזוג בו תבצעו את התמונות. לדוגמה, תמונות ברקע הבית הראשון, תמונות במקומות בו טיילו עם ילדיהם. תמונות במקומות סנטימנטליים, יעצים את סדר גודל האירוע וכמה הוא מיוחד ושנה מכל אירוע אחר שחווה הזוג.

הבאת המשפחה

הביאו את כל הדורות שהעמידו הזוג ליום הצילומים – הילדים, הנכדים ואם יש גם הנינים. חתונת זהב לא חוגגת רק אהבה וחברות, אלא מדגישה את פועלו של זוג במשך שנים ארוכות, את המשפחה שבנו, ואת הדורות הרבים שנוצרו מתוך האהבה.

עשייה של בני המשפחה הצעירים ולא של הזוג המבוגר

אחרי שקראתם, עכשיו תורכם לעשות. ארגנו לבני הזוג את הצילומים המושלמים בהתאם לטיפים שניתנו כאן. הפכו את יום הצילומים ליום פשוט וקל באמצעות קלנועית חשמלית, והדגישו את הייחוד והסנטימנטליות שגלומה בתוך חתונת הזהב. תקלו אל בני הזוג המבוגרים ואל תתנו להם לקחת חלק בהכנות – שרק יגיעו למקום האירוע, ויצטלמו עם המשפחה הגדולה שכה אוהבים.

דילוג לתוכן