טיפול בטחורים בזמן הריון

הריון הוא זמן של שינויים ואמא המצפה עוברת שינויים פיזיים רבים. שינוי אחד כזה הוא התפתחות של טחורים. טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת ובפי הטבעת שעלולים לגרום לכאב, גירוד או דימום.

חשוב לנשים בהריון לדעת שיש טיפולים זמינים לטחורים במהלך ההריון. הטיפולים תלויים במידת החמרה של התסמינים, באיזו מרחק אתה נמצא בהריון ואיך המצב הבריאותי הכללי שלך.

עבור רוב האנשים עם טחורים במהלך ההריון, אפשרות הטיפול הטובה ביותר היא קרם מקומי המכיל חומצה סליצילית או פתיל המכיל פנילפרין כדי לעזור לכווץ את כלי הדם הגורמים לנפיחות. אם האפשרויות הללו לא עובדות, ייתכן שתצטרך ניתוח להסרתן.

הריון הוא זמן של שמחה ואושר עבור נשים רבות. עם זאת, זה יכול להיות גם זמן של אי נוחות וכאב. טחורים שכיחים במהלך ההריון בגלל הלחץ על פי הטבעת.

ישנם שני סוגים של טחורים: טחורים חיצוניים ופנימיים. טחורים חיצוניים הם הסוג הנפוץ ביותר, הם מופיעים מחוץ לפי הטבעת וניתן לראות אותם בצורה של נפיחות או גוש. טחורים פנימיים מתרחשים בתוך פי הטבעת ואי אפשר לראות רק רק בהסתכלות עליו.

חשוב לטפל בשני סוגי הטחורים במהלך ההריון. אם יש לך טחורים חיצוניים, עליך להשתמש בקומפרסים קרים או באמבטיות ישיבה כדי להפחית דלקת, למרוח קרם מקומי כמו הכנה H או תחליב קלמין, לקחת תרופות נגד כאבים כמו טיילנול (פרצטמול), להשתמש במרככי צואה כמו קולאס (דוקוסטה), להימנע מעצירות באכילה מזונות עתירי סיבים כגון פירות, ירקות, דגנים מלאים או שזיפים מיובשים ויחד עם זאת לעשות שימוש במוצרים כמו משחה לטחורים בהריון שיכולה לעזור להפחית את הכאבים ולטפל בבעיה.

טחורים הם ורידים מוגדלים בפי הטבעת ובפי הטבעת הגורמים לכאבים ודימומים. הם נפוצים בקרב נשים בהריון. הסיבה לכך היא הלחץ על אזור האגן וזרימת דם מוגברת לאזור האגן.

תסמינים של טחורים במהלך ההריון כוללים גירוד, צריבה, כאב או דימום בפי הטבעת או בפי הטבעת. ניתן להקל על תסמינים אלו באמצעות תרופות ללא מרשם כגון מרככי צואה ומשחות לטחורים. אם אלה לא עובדים, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לקבלת טיפול תרופתי או ניתוח כדי להקל על התסמינים.

הגורמים לטחורים

טחורים הם מצב שכיח וכואב שיכול להשפיע על כל אחד. הם מתרחשים בפי הטבעת התחתונה ובפי הטבעת. הסיבות לטחורים אינן תמיד ברורות, אך הן יכולות להיגרם על ידי מאמץ במהלך יציאות, הרמת חפצים כבדים או הריון.

ישנם תסמינים רבים של טחורים כולל כאב פי הטבעת, דם על נייר הטואלט לאחר ניגוב, גירוד סביב פי הטבעת או באזור פי הטבעת, נפיחות בפי הטבעת ומסביב או באזור פי הטבעת, או תחושה שאתה צריך ללכת אבל לא יכול .

ניתן לאבחן טחורים על ידי צפייה בתמונה דיגיטלית של התעלה האנאלית שלך עם אנוסקופ (מכשיר המשמש להסתכלות בתוך התעלה האנאלית שלך). הטיפול כולל שינויים באורח החיים כמו אכילת יותר סיבים ופחות מזונות הגורמים לעצירות. רופא עשוי גם לרשום תרופות לשיכוך כאבים ולהפחתת דלקת.

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת התחתונה או בפי הטבעת. הם נגרמים בדרך כלל מעצירות, הריון או מעבר של צואה גדולה.

הגורמים לטחורים כוללים: עצירות ,הֵרָיוֹן.

טחורים הם מצב רפואי שכיח המאופיין בוורידים נפוחים ודלקתיים בפי הטבעת ובפי הטבעת. הם יכולים להיגרם מגורמים רבים, אך הסיבות השכיחות ביותר הן מאמץ במהלך יציאות או הריון.

הסימפטומים של טחורים יכולים להשתנות מאדם לאדם. ייתכן שלחלק מהאנשים אין תסמינים כלל בעוד שאחרים עלולים לחוות כאב ואי נוחות עם יציאות, גירוד או דימום מפי הטבעת.

הגורם העיקרי לטחורים הוא עצירות כרונית. מאמץ במהלך יציאות או הריון יכול גם להחמיר מצב זה. טחורים נגרמים בדרך כלל על ידי דלקת של ורידים באזור פי הטבעת ופי הטבעת שגורתה במשך תקופה ממושכת.

אין לראות בכל האמור כל סוג תחליף לייעוץ משפטי ומומלץ לפנות לרופא על מנת לקבל אבחון וטיפול מקצועי. המאמר בשיתוף אתר האינטרנו דיל קוסמטיקס » https://www.dealcosmetics.co.il/

דילוג לתוכן