טיול לתאילנד – המדריך האולטימטיבי לטיסה לתאילנד

תאילנד היא מדינה תוססת הידועה בנופים המדהימים שלה, בהיסטוריה עשירה ובתרבות המיוחדת שישראלים כל כך אוהבים לאהוב. לא סתם היא אחד היעדים הפופולארים למטיילים הישראלים. בין אם אתם אוהבים את הערים ההומות, החופים השלווים או ההרים הירוקים, תאילנד מציעה אינספור חוויות לכל אחד, למטיילים בודדים, למשפחות, לזוגות ולחברים. אם זאת הפעם הראשונה שלכם בתאילנד, אתם אולי הולכים לאיבוד בתכנון הטיול שלכם, ממה מתחילים? לאן ממשיכים? בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המדריך המקיף הזה, בו נבדוק את כל הדרכים להגיע לתאילנד, נראה איפה אפשר ללון ומה כדאי לעשות בטיול שלכם לתאילנד. כולנו יודעים שזה לא קל למצוא טיסות זולות, בטח שיהיו גם נוחות ושיתאימו לנו, ועוד ליעד מרוחק כמו תאילנד, אבל מסתבר שזה דווקא אפשרי! טיסה מישראל לתאילנד כרוכה במסע של כ-8,000 קילומטרים, תוך חציית גבולות בינלאומיים שונים. מדובר בטיסה לא קצרה ולא זולה, אבל אפשר לייעל אותה בכמה דרכים. הנה האפשרויות הטובות ביותר בשביל טיסות לתאילנד. תחזיקו חזק, כבר מתחילים. 

 

הדרכים הטובות ביותר להגיע מישראל לתאילנד

טיסות ישירות: בשנים האחרונות יש טיסות ישירות לתאילנד, מה שאומר שהדרך לישראלים לתאילנד מעולם לא הייתה קלה יותר! אם עד לא מזמן ישראלים שרצו להגיע לתאילנד נאלצו להשתמש בקונקשנים, מסובכים לעיתים, היום הם כבר יכולים לעלות על טיסה ישירה לבנגקוק או לפוקט ולחסוך לעצמם הרבה זמן טיסה. הטיסות הישירות לא פעילות באופן קבוע וכדאי לבדוק לפני שמזמינים מתי יש טיסות ישירות וכמה הן עולות.

טיסות המשך: אפשרות נוספת למי שמעדיף לעבור ביעד נוסף או אם הטיסות הישירות לא זמינות או לא משתלמות, היא לקחת טיסת המשך. עולים על טיסה מישראל ליעדים שונים כמו איסטנבול, איחוד האמירויות או מקומות אחרים ומחליפים טיסה לתאילנד. המסלול הזה לרוב יהיה ארוך יותר מטיסה ישירה, אך כאמור לעיתים זאת האפשרות היחידה, ולפעמים היא זולה יותר או משתלמת יותר מכל מיני סיבות. כמו תמיד, כדאי לבדוק מראש ולעשות השוואת טיסות דרך אתרי אונליין להשוואת טיסות.

 

איפה כדאי ללון בתאילנד

תאילנד מציעה מגוון ענק של אפשרויות לינה, החל מאתרי נופש מפוארים ועד אכסניות בתקציב נמוך, הכל שאלה של מה אתם מחפשים בטיול שלכם ומה מתאים לכם, וכמובן גם מה התקציב שלכם. אספנו לכם את כל ההמלצות שלנו למקומות לינה בתאילנד, לפי איזורים וערים.

בנגקוק: כעיר הבירה של תאילנד, יש בה מרכז פעילות גדול עם מספר רב של מקומות לינה שמתאימים לכל תקציב. עבור מלונות יוקרה, תוכלו לבדוק ב- Mandarin Oriental או ב- Shangri-La Hotel. אם אתם מחפשים אפשרויות ידידותיות יותר לתקציב, תוכלו לחפש באזורים כמו Khao San Road, שם תמצאו אכסניות מלונות זולים יותר.

צ'אנג מאי: צ'אנג מאי מציעה אווירה שונה לחלוטין, שקטה ונינוחה יותר. זה נחשב ללב התרבותי של תאילנד. אזור העיר העתיקה מושלם עבור בתי הארחה במחירים סבירים, בעוד שבחופים תמצאו אפשרויות קצת (או הרבה) יותר יקרות.

פוקט: פוקט היא המקום המומלץ לאוהבי החופים. חוף פרטונג פופולארי בזכות חיי הלילה שלו, ויש בו אפשרויות נופש רבות. החופים קאטה וקארון מתאימים יותר למי שמחפש שהות שקטה ושלווה יותר.

קוסמוי: יעד חוף מצוין נוסף הוא קו סמוי, בו תוכלו למצוא אתרי נופש יוקרתיים כמו מלון ארבע העונות ואכסניות חסכוניות יותר שנמצאות ממש על החוף.

 

מה עושים בתאילנד

בתאילנד יש הרבה מה לעשות, ורוב המטיילים שמגיעים למדינה הזו משלבים בין כמה סוגים ואטרקציות. מבין הדברים שאסור לכם לפספס אם אתם מגיעים לתאילנד בפעם הראשונה נמנה את בנגקוק כמובן, העיר בה בדרך כלל נוחתים ועושים שופינג, אבל אפשר גם לבלות בה כמה ימים למשל בארמון הגדול ובמקדש בודהה האזמרגד. אפשר לבקר גם בשווקי הרחוב ההומים כמו שוק סוף השבוע של Chatuchak. בצ'אנג מאי כדאי לבקר במקדשים עתיקים כמו Wat Phra That Doi Suthep ולנסות שיעורי בישול תאילנדי מסורתי.

אם אתם מחפשים קצת טבע, תוכלו למצוא אותו במפרץ פאנג נגה, בשיט בסירה תוכלו לראות נופים של צוקי אבן גיר ומים צלולים. בקרו גם במקדש הלבן בצ'אנג ראי ובג'ונגלים השופעים, במיוחד אם אתם בעניין של טרקים. כמובן שגם חופים יפהפיים לא תפספסו פה, במיוחד במקומות כמו פוקט, קוסמוי וקראבי, תוכלו להשתזף, לעשות שנורקלינג ולצלול בחופים המדהימים של תאילנד. אם אתם בעניין של חיי לילה, תמצאו אותם בעיקר בבנגקוק, כולל ברים על הגג, מועדוני לילה וסיורי אוכל רחוב אם תרצו, וגם בפאטאיה שידועה בבידור ובחיי הלילה שלה.

 

דילוג לתוכן