חתונות חורף וצילום מגנטים

חתונות חורף

החורף של שנת 2021-22 כבר כאן, אחרי שהחורף הקודם שלנו היה ללא אירועים בכלל בגלל מגפת הקורונה שאילצה זוגות רבים לדחות את החתונה שלהם, או לחגוג אותה באופן ממש מצומצם, החורף הבא כבר לפינו ובכל זאת אנחנו רוצים לדעת איך ואם בכלל אנחנו יכולים לחגוג בכל זאת חתונות חורף ועוד כמה דברים שכדאי לכם בתור זוגות להכיר.

אז יצאנו לשאול דווקא את נותני השירות בתחום האירועים איך לדעתם יראו חתונות החורף (אם בכלל הן יתקיימו ואנחנו לא צפויים לסגרים נוספים).

אז מה יהיה לנו מבחינת האטרקציות

כמו בכל אירוע, אין ספק כי אטרקציית מגנטים לאירועים חוזרת להיות שוב במקום הבלתי המעורער שלה והיא תהיה האטרקציה המובילה בכל חתונה. אז מה יהיה עם צילום מגנטים לחתונה, האם יהיה אפשר לוותר עליה הפעם או שעדיין היא שומרת על השם שלה והיא תהיה חובה בכל חתונה.

שאלנו חברת מגנטים לאירועים בנתיבות האם האטרקציה הזאת הולכת להיות איתנו גם בחורף הקרוב וכמובן קיבלנו תשובה חד משמעית (ועל הדרך שאלנו עוד כמה שאלות שכדאי לכם לדעת את התשובות עליהן לגבי חתונות חורף).

אז מה שהיה לנו בשיחה, דיברנו עם לא אחר מאשר בעלי החברה, אבל מסתבר שדווקא בתחום הזה של צילום מגנטים לאירועים כל מי שמתנהל מול הלקוחות, ואפילו מגיע לאירוע הוא דווקא הבעלים עצמו, מדובר על תחום של פרילנסרים שמספקים את השירות.

והנה המסקנות והתשובות לכל השאלות שלכם

מה יהיה לנו בחורף הקרוב מבחינת צילום המגנטים?

מעבר לחווית צילום מגנטים מיוחדת, עוד לפני הקורונה היינו עדים לטרנד חדש שהתחיל לתפוס תאוצה והוא בלוקים מעץ לאירועים. מדובר בדיוק על אותם מגנטים, רק שהפעם במקום להדביק את התמונה שמדפיסים על דף מגנטי דביק, אנחנו מדביקים את התמונה על בלוק עץ מיוחד ומרשים. אז אם כבר חשבתם להוסיף צילום מגנטים לאירוע שלכם ואתם רוצים לעשות משהו קצת יותר מיוחד אתם יכולים בהחלט לשדרג לבלוקים מעץ לאירועים.

האם המחירים של צילום מגנטים לחתונה יעלו?

המחירים לא צפויים לעלות יותר מידי, אבל אין ספק שדווקא בימים שלאחר הקורונה התחיל גל מאוד גדול של אירועים, מכל מיני סיבות מכאלו שרצו לחגוג מהר את האירוע שלהם, וכאלו שגם פחדו מדחייה נוספת של האירוע וכמובן אירועים שכבר היו מתוכננים הרבה זמן מראש. אז באותה תקופה אולי הייתה עליית מחירים קטנה, היא הייתה לתקופה קצרה מאוד ועכשיו אפשר לראות שבסוף תמיד המחיר חוזר לעצמו והוא יהיה סביב ה 1200 ₪ עד 1500 שקלים חדשים לצילום מגנטים לחתונה.

עד כמה הקורונה השפיעה על האירועים העתידיים?

הקורונה השפיעה מאוד אבל רק בתקופת הסגרים. היום יש אולמות אירועים שממש מקפידים על ההנחיות ויש כאלו שממש לא. אין משהו שהוא באמצע, אני אישית גם זכיתי להיות באירועים שבהם מנהל האירוע הוציא אנשים מרחבת הריקודים בגלל שהם היו בלי מסכה. ממש רציני וככה זה צריך להיות ולשמור על ההנחיות ללא פשרות. אבל על האירועים העתידיים אני חושב שזה השפיע מבחינת המתנות שאנשים יקבלו, כי היום המציאות כזאת שלאנשים אין יותר מידי כסף לשים במתנה לחתונה אז אולי במקום לשים 400 ₪ במעטפה הם ישמו 350 ₪, שמדובר על כמה מאות מוזמנים זה הופך להיות סכום משמעותי שישפיע על הזוגות, אבל מעבר לזה לא נראה שיש עוד משהו שישפיע על האירועים העתידיים, בסוף זה תמיד חוזר להיות אותו דבר. לא סתם מכנים את "גל הקורונה" זה בדיוק כמו גל, זה עולה ואח"כ מיד עובר, צריכים להמשיך ולהתקדם.

דילוג לתוכן