הקמת חברה באיחוד האמירויות

איחוד האמירויות היא מדינה במזרח התיכון, שהיא גם פדרציה של שבע אמירות. יש בה 9.2 מיליון תושבים, והיא הכלכלה הערבית השנייה בגודלה. ישנם גורמים רבים שתרמו לצמיחה הכלכלית של מדינה זו, כמו מיקומה האסטרטגי, נתיבי המסחר והנמלים. איחוד האמירויות הצליחה לבסס את עצמה כמרכז סחר בינלאומי עם הסכמי הסחר החופשי שלה עם יותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.

הקמת חברה באיחוד האמירויות עלולה להיות מסובכת עקב חוקים ותקנות שונים המשתנים מאמירות אחת לאחרת. לדוגמה, יש כמה הגבלות על בעלות זרה באבו דאבי ודובאי.

איחוד האמירויות היא אחת המדינות המתקדמות בעולם. היא הייתה חלוצה בפיתוח ויישום טכנולוגיות מתקדמות. המגזר התעשייתי של איחוד האמירויות צמח באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות והוא צפוי לגדול בקצב אקספוננציאלי בעתיד. ממשלת המדינה השקיעה רבות במחקר ופיתוח ובחדשנות, מה שהוביל לאקוסיסטם ייחודי לשגשוג של סטארטאפים ויזמים.

איחוד האמירויות הערביות היא פדרציה של שבע אמירות כאשר אבו דאבי היא בירתה והעיר הגדולה ביותר שלה. בשנים האחרונות, כלכלת אבו דאבי התגוונתה מיצוא נפט וגז לתעשיות ברות קיימא יותר כמו תיירות, ייצור, פיננסים, טכנולוגיה, פיתוח נדל"ן וחינוך.

הקמת חברה באיחוד האמירויות היא תהליך קל מאוד. כל שעליכם לעשות הוא למלא טופס מקוון, לשלם את העמלות ולחכות לאישור החברה שלכם.

אז אם אתם שוקלים וחושבים על פתיחת חברה בדובאי תתפלאו לגלות שזה קל מאוד, הכל בזכות מערכת מקוונות אותה מציעים לכם באיחוד האמירויות. ישנם מקרים שבהם אתם גם זקוקים לליווי של עורך דין צמוד שמכיר היטב את החוקים ויסביר לכם מהן ההגבלות ומהם תשלומי המיסים והאגרות בהם את צריכים לשאת וכיצד יש להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר.

תהליך הקמת חברה בדובאי אינו קשה כפי שהוא עשוי להיראות.

על מנת להקים חברה בדובאי, יהיה צורך לרשום את שם החברה במרשם המסחרי ולקבל רישיון מהמחלקה לפיתוח כלכלי.

התהליך לקבלת רישיון זה דורש מעט ניירת, אך הוא פשוט יחסית. לאחר שהדבר נעשה, ניתן לרשום את החברה במשרד הסחר והתעשייה החוץ (MOFTEC).

תהליך הקמת חברה בדובאי יכול להתבצע בשתי דרכים. האחד רושם חברה חדשה והשני רוכש חברה קיימת.

רישום חברה חדשה בדובאי יכול להיעשות על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1.השג את המסמכים הנדרשים.

2.מלא את הטפסים הדרושים.

3.רישום חברה חדשה.

4.השג אישורים ורישיונות לפעול בתוך דובאי.

5.רישום במשרד האוצר והתעשייה (MOFI).

דובאי – קצת רקע והיסטוריה

דובאי היא עיר שהפכה את עצמה במהירות והפכה לעיר העתידנית ובת הקיימא ביותר בעולם. הפיתוח האחרון היה פתיחת שירות המוניות לנהיגה עצמית הראשון של דובאי בספטמבר 2017.

דובאי היא עיר שהפכה את עצמה במהירות והפכה לעיר העתידנית ובת הקיימא ביותר בעולם. הפיתוח האחרון היה פתיחת שירות המוניות לנהיגה עצמית הראשונה של דובאי בספטמבר 2017. על פי ההערכות, עד שנת 2030, 25% מכלל המכוניות יהיו ללא נהג, כאשר יותר מ-50% מהאוכלוסייה ישתמשו בתחבורה ציבורית.

דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי אחת משבע האמירויות המרכיבות את המדינה. בעיר מתגוררים למעלה מ-2,000,000 תושבים והיא נחשבת לאחת הערים הצומחות ביותר בעולם.

דובאי הייתה מרכז סחר כבר יותר מ-200 שנה והיא שומרת על עמדה זו עד היום בשל הנמל שלה, שהוא אחד הנמלים העמוסים ביותר על פני כדור הארץ. לדובאי יש גם שדה תעופה בינלאומי המשמש כמרכז אזורי לנסיעות אוויריות ברחבי אסיה ואפריקה.

דילוג לתוכן