הסודות של צלמי המגנטים

החורף כבר כאן (למרות שהוא לא כל כך מורגש) וזאת אמנם לא שיא עונת החתונות, אבל בכל זאת עדיין כמו בכל יום יש בישראל המון אירועים.

ובכל אירוע, יש אטרקצית חובה שבטוח ניתקל בה והיא לא אחרת מאשר אטרקצית צילום מגנטים.

אז גם אתם חוגגים אירוע בקרוב ורוצים לדעת כמה דברים שצלמי המגנטים מפחדים שתגלו, אספנו את המידע הסודי הזה והבאנו לכם אותו.

איכויות שונות של מגנטים

אמנם נהוג לחשוב כי כבר לא קיימות אכויות שונות של מגנטים. אבל המציאות בשטח שונה בהרבה ועדיין יש המון סוגים של אכויות שונות של מגנטים.

יש מגנטים איכותיים שאלו המגנטים אשר מודפסים באמצעות מדפסת טרמית מיוחדת, אם אתם חוגגים אירוע חשוב מאוד לוודא מול צלם המגנטים שהוא נותן לכם את פיתוח התמונות אך ורק באמצעות מדפסת טרמית, לעומת אלו שעובדים עם מדפסת טרמית יש צלמי מגנטים שעדיין משתמשים בטכנולוגיה ישנה מאוד של פיתוח תמונות באמצעות מדפסת דיו רגילה.

אלו שעובדים עם מדפסת דיו רגילה לא מומלץ כל כך להשתמש בשירות הזה בגלל שייתכן מאוד והמגנטים לא יהיו עמידים לאורך זמן.

זה לא רק המצלמה, זה מי שמחזיק אותה

תהליך של הפקת מגנטים פולארויד הוא לא רק לדעת להחזיק את המצלמה וללחוץ על כפתור הצילום. הפקת מגנטים היא תהליך שדורש גם ידע וטכניקה לעשות את התמונות הטובות והיפות ביותר לאירוע.

שאתם בוחרים צלם מגנטים לאירוע שלכם, כדאי מאוד לשאול אותו כמה זמן הוא מצלם. אם הוא מצלם תקופה קצרה מידי, בקשו לראות גלריית עבודות של אירועים קודמים.

בנוסף חשוב מאוד לשאול האם אתם מקבלים דיסק עם כל התמונות אחרי האירוע. הרבה פעמים שאנשים רוצים לשלם מחיר זול מאוד עבור צילום מגנטים, צלמי המגנטים לא נותנים להם את התמונות מהאירוע בגלל שהם ירצו לעשות עוד מכירה על מה שהם כבר מכרו לכם. לכן, בכדי שהם יעשו עוד מכירה הם נדרשים לנסות ולמצוא דרך יצרתית וזה לבקש תוספת תשלום עבור הדיסק שבו התמונות שצולמו.

דילוג לתוכן