המדריך המלא למציאת דירה באזור חיפה והקריות

רבים מתושבי הקריות מעוניינים לקנות בה דירה קטנה כדירה ראשונה, או לחלופין דירה גדולה יותר למשפחות עם ילדים. כדי להקל על החיפוש, הכנו עבורכם את המדריך המלא למציאת דירה באזור חיפה והקריות. 

לגור בחיפה 

חיפה היא ללא ספק אחד הערים היפות ביותר בישראל, הן בשכונות אשר מוקמות על קו החוף והן בשכונות הממוקמות באזורים הגבוהים כמו בנווה שאנן ובכרמל. לכן יש המון לקוחות שמעוניינים לרכוש נכס באזור ספציפי, אשר נראה המתאים ביותר למשפחה לאור הסביבה האיכותית, הקרבה למקום העבודה, השכונה החדשה והבניינים היפהפיים.

הדרך הנוחה ביותר היא לפנות אל משרד תיווך בחיפה אשר אנשי המקצוע שעובדים בו מכירים את רחבי העיר באופן מדויק, הם יוכלו לומר מהן השכונות המבוקשות ביותר והיכן קיים היצע של דירות בגודל שמחפשים הלקוחות. הם גם מעבירים מידע על השכונה הספציפית והתוכניות שאמורות להיות בה בעתיד. כמו לדוגמה חיזוק מבנים במסגרת תמ"א 38 , או לחלופין פרויקט גדול של פינוי בינוי כפי שקורה כעת בנווה דוד מול מפרץ חיפה המרהיב.

היצע נרחב של דירות בקריות 

בשנים האחרונות יש תנופת בנייה משמעותית בקריות ובכל אחת מהן אפשר למצוא הרבה שכונות מבוקשות לאור היתרונות הגדולים שלהן. אחת האופציות המומלצות היא לחפש דירות למכירה בקרית מוצקין. יש לעיר זו הרבה מאד יתרונות על פני הערים האחרות בקריות וזאת לאור העובדה שיש בה תחנת רכבת. זו הסיבה שרבים מעדיפים לגור באזור שקרוב לתחנת הרכבת, כדי להקל עליהם ביום יום. 

רבים מבקשים ממשרד התיווך דירות בגודל ספציפי כמו ארבעה או חמישה חדרים, בשכונות משכנות אמנים, רמבויד, או לחלופין בית קרקע בשכונת בנה ביתך. 

קריית ביאליק – הקריה הוותיקה 

בעבר הייתה רק שכונת סביניה הוותיקה בכפר ביאליק. אך עם השנים הכפר היה לעיר וקיימות בו שכונות רבות כמו הפרפר, נאות אפק, גבעת הרקפות ועוד. בשכונות הללו הקימו בשנים האחרונות הרבה מאד רבי קומות ובהן דירות מתוכננות אשר נבנו בסטנדרטים גבוהים. המתווכים של משרד התיווך בקרית ביאליק מציעים ללקוחות השונים דירות גן בנות כמה חדרים, דירות של 5-4-3 חדרים וגם דירות פנטהאוז מעל כולם.

קריית אתא בירת המסחר 

בכניסה לקריית אתא צצו בשנים האחרונות הרבה מאד מרכזים מסחריים מובילים ולכן תושבעי העיר נוסעים מרחקים קצרים מביתם אל המרכזים התוססים. מי שמחפש דירה, בוחן היצע של דירות בגדלים שונים בקרית בנימין, בית וגן ובמרכז העיר. מי שמעדיף לגור בבית פרטי או דו משפחתי, יכול לבחור מגורים באחת השכונות שיש בהן רק בתי קרקע כמו גבעת רם, גבעת טל, או גבעת אלונים.

כך רוכשים הלקוחות בתים צמודי קרקע אשר נבנו לפני כמה שנים ולכן הם נהנים מבתים מטופחים.

דילוג לתוכן