המדריך המלא לביקור רופא בבית ואיך הכל עובד

מהו ביקור רופא?

ביקור רופא הוא ביקור בית שמתבצע על ידי רופא בביתו של מטופל. מטרת הביקור היא לאבחן, לתת טיפול ולרשום תרופות.

רופאים עורכים ביקורי בית מסיבות שונות:

– אם החולה אינו יכול לנסוע לרופא או לבית החולים בגלל מצבו או נסיבות אחרות

– אם המטופל מתקשה להתנייד עקב גילו או מוגבלותו

– אם החולה מתגורר באזור שאין בו מספיק רופאים פנויים

– אם המטופל מתגורר באזור שבו אין מספיק מומחים זמינים

– אם יותר נוח לרופא לראות אותם בבית ולא בעבודה

מי מתאים לביקור בבית רופא?

ביקור רופא עד הבית הוא שירות המאפשר למטופלים לבקר רופא בביתו. השירות משמש לעתים קרובות עבור אנשים חולים מכדי לעזוב את בתיהם, או עבור אלה שאינם יכולים להרשות לעצמם לבקר במשרד הרופא.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים להיות זכאים לביקור בבית רופא. לדוגמה, הם עשויים לסבול ממצבים כרוניים, לחיות באזורים מרוחקים ללא גישה לתחבורה, או להיות בעלי הכנסה נמוכה.

במקרים מסוימים, הרופאים יספקו ביקורי בית בחינם, כי הם רוצים לעזור לקהילה ולמטופלים עם קשיים כלכליים.

כמה זה עולה לביקור בבית רופא?

העלות הממוצעת של ביקור רופא עד הבית 350 ש”ח.

העלות הממוצעת של ביקור רופא עד הבית 350 ש”ח. זה כולל את עלות הביקור של הרופא וכל בדיקות הנדרשות למתן עזרה ראשונה.

סיבות מדוע ביקור רופא בבית מועיל

ביקור רופא בבית הוא שירות שקיים כבר זמן מה. זה לא משנה אם אתה גר בעיר או בכפר. אתה יכול ליהנות מכל היתרונות של רפואה טלפונית ולבדוק את בריאותך מבלי שתצטרך לצאת מהבית ולהמתין שעות במשרד הרופאים.

היתרונות של ביקור רופא בבית הם כדלקמן:

– אין צורך לנסוע כדי לראות את הרופא – אין צורך להמתין שעות בחדר המתנה צפוף – ניתן להימנע מזיהומים של חולים אחרים על ידי אי יציאה מהבית

– במקרה שיש לך שאלות, אתה יכול לפנות לרופא שלך באמצעות וידאו צ'אט

דרכים שונות שרופא יכול לבקר בבית

רופאים תמיד היו חלק מחיינו. הם אלה שעוזרים לנו כשאנחנו חולים וזקוקים לטיפול רפואי. אבל בעידן זה של טכנולוגיה, רופאים זמינים כעת גם לבקר בביתך.

ישנן דרכים רבות לרופא לבקר אותך בבית. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות שיחות וידאו, בהן המטופל יכול לראות את הרופא דרך המחשב שלו ולדבר איתו פנים אל פנים. דרך נוספת של רופא להגיע לביתך היא על ידי קביעת תור למרפאה או בית החולים המקומיים שלך, ואז לבוא לפגישת ייעוץ אישית.

איך זה עובד?

בביקור בית טיפוסי, הרופא יבצע בדיקה גופנית מהירה ולאחר מכן ישאל אותך שאלות לגבי בריאותך. הם גם ידונו בכל החששות שיש לכם, יספקו עצות כיצד לנהל את הבריאות שלכם ויענו על כל שאלה שתהיה לכם.

במהלך הביקור, הם עשויים לבקש ממך לספק להם רשימה של תרופות שאתה נוטל כעת. זאת על מנת שיהיו בטוחים שאין התנגשויות או אינטראקציות בין התרופות לבין המלצותיהן לטיפול.

ביקורי רופא בבית לכולם עם טלרפואה ושירותי רופא מקוונים

הרעיון של ביקורי בית של רופאים אינו חדש. בעבר, הם היו מוגבלים לכמה אנשים שלא היו מסוגלים לנסוע או כאלה שחיו במקומות מרוחקים. עם זאת, עם הופעתה של רפואה טלפונית ושירותי רופא מקוונים, הרעיון של ביקורי רופא בית הפך למיינסטרים יותר.

ייעוץ רופא מקוון הוא שירות המאפשר למטופלים להתייעץ עם רופאים באינטרנט לצורך טיפולים רפואיים כלליים או אפילו לטיפול רפואי חירום. ביקור מקוון אצל רופא יכול להתבצע באמצעות וידאו צ'אט, צ'אט קולי או פלטפורמות הודעות מיידיות כמו סקייפ ו-WhatsApp. במקרים מסוימים, ניתן לעשות זאת גם באמצעות אפליקציות כמו House Call Doctor המספקת טיפול רפואי וירטואלי למחלות נפוצות כמו חום, הצטננות ושפעת.

רופאים שיגיעו אליכם הביתה תמורת עלות קבועה במקום דמי ביקור

רופאים המגיעים אליכם הביתה ללא תור הם טרנד חדש בענף הרפואי. זוהי דרך חסכונית עבור אנשים לקבל טיפול רפואי מבלי לעבור את הטרחה של קביעת תור וביקור בבית חולים.

ככל שהאוכלוסייה מזדקנת, יש יותר ויותר אנשים שזקוקים לטיפול רפואי אך אינם יכולים להרשות זאת לעצמם. רופאים אלו המגיעים אליכם הביתה ללא תור מספקים אלטרנטיבה בעלות נמוכה שיכולה לסייע לחולים אלו.

תנועה חדשה בתחום הבריאות שמקרבת את הרופאים מאי פעם

טלרפואה הופכת להיות דרך פופולרית לגשת לשירותי בריאות. תנועה חדשה זו בתחום הבריאות מקרבת את הרופאים למטופליהם מאי פעם.

השימוש בשירותי טלרפואה הולך וגדל בשנים האחרונות. מספר המשתמשים בשירותים אלו גדל מ-6 מיליון בשנת 2012 לכ-10 מיליון בשנת 2016. זאת כתוצאה מהביקוש הרב לנוחות ונגישות.

תעשיית הבריאות המשבשת ומדוע עכשיו זה הזמן להזמין רופא לביתך

תעשיית הבריאות משתנה ואנשים דורשים יותר. עם ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה, כעת ניתן להזמין רופא לביתך. ישנם יתרונות רבים לשירות מסוג זה עליהם נדון במאמר זה.

אין זה נדיר שאנשים נרתעים מלפנות לבית החולים או למרפאת הרופא לצורך טיפול, במיוחד כשמדובר בבעיות כרוניות. זה יכול לנבוע מחוסר זמן או רצון לפרטיות, אך תהיה הסיבה אשר תהיה, ישנם יתרונות רבים בכך שרופא יוצא לביתכם. 

דילוג לתוכן