החורף כבר כאן: כך תשמרי על מראה שפתיים בריאות ומטופחות

מזג האוויר החורפי שהגיע למחוזותינו לאחרונה מביא אותנו לערוך היערכות ושינויים מסוימים בשגרת החיים החל מהוצאת השמיכות העבות והמחממות מארגז המיטה עבור הלילות הקרירים ועד כמובן התאמת מלתחת הבגדים, תכשירי הטיפוח ומוצרי האיפור בדגש על הצורך לשמור על מראה השפתיים שלנו שמתחילות לסבול מהקור עם תסמיני יובש ופגמים נלווים אחרים.

באופן כללי בכל הנוגע ללוק הסתווי הקליל יותר או למראה החורפי החמים, בחירת מוצרי האיפור והטיפוח שלנו נועדה לסייע לא רק בהתאמת הגוונים הרצויים וסגנון האיפור, אלא ובעיקר ברצון לעשות שימוש בתכשירים הנכונים והמתאימים ביותר לתנאי מזג האוויר, להשפעתם על עור הפנים וכאמור השפתיים. למעשה ככל שהטמפרטורות צונחות, מתפוגגים להם גם אחוזי הלחות באוויר והעור שלנו נחשף לאקלים יבש אשר פוגע בלחות הטבעית של העור וגורם למראה עור יבש לצד הופעת חלקיקי עור מת ופירורי, אובדן הברק ולעתים גם תחושת גרד ועקצוץ.

במרבית המקרים עור השפתיים יהיה הראשון לגלות סימני יובש, מאחר ומדובר באזור בו העור מלכתחילה דקיק ורגיש במיוחד. אובדן הלחות בשפתיים גורם לתחושת יובש ניכרת, להעלאת גלד וקילוף ולעתים גם לפציעה לא מכוונת כתוצאה מגרד ומהסרה של עודפי עור בולטים ולא מחמיאים. במטרה לנסות ולהימנע מהתסמינים הללו ולשמור הן על מראה השפתיים והן על בריאותם והתחושה הכללית הנעימה, מומלץ להקפיד על הזנת השפתיים ושימוש בתכשירים ייעודים מועשרים בלחות. ריכזנו עבורכן כאן מספר המלצות למוצרים שבהחלט כדאי לכן לבחון בעונת החורף הקרובה:


1. ראשית כל, ליפסטיק מועשר –
ליפסטיק מועשר הוא ליפסטיק המכיל אחוזי לחות ושומניות גבוהים, ומסייע בהגנה מיטבית על השפתיים כמו גם במראה בולט עם מגוון רחב של גוונים חורפיים, קרים או חמים לבחירתך.

2. שמן שפתיים – שמן לשפתיים הוא תכשיר המבוסס על שמנים טבעיים הנוטים להיספג בעור ולהעשיר אותו. שימוש במוצר זה יכול לספק חלופה מעולה לליפסטיק בזכות הברק הטבעי שהוא מעניק וניתן גם לשימוש כתוסף טבעי לליפסטיק כאשר הוא מיושם מתחת לליפסטיק על גבי שפתיים נקיות. אחד המוצרים החדשים והמעניינים בתחום שזוכה לפידבקים חיוביים רבים הוא שמן שפתיים IM OBSESSED של נטע אלחמיסטר >>

3. וכמובן פילינג לשפתיים פילינג מסייע בהסרת שכבות עור מתות ובהתחדשות העור מה שיוצר שכבת עור מועשרת ובריאה יותר. פילינג לשפתיים מתבצע באמצעות תכשירי מריחה עדינים אשר מביאים בחשבון את רגישותו של עור השפתיים הדק ויוצרים קילוף טבעי, הדרגתי ועדין עד להתחדשותו. בעונת החורף הקרה ולסובלים מיובש בשפתיים בפרט, מומלץ לבצע טיפול פילינג ביתי לשפתיים בתדירות דו שבועית קבועה.

טיפ בונוס: שתיה מרובה כאשר הטמפרטורות יורדות, גם התשוקה למשקה קר יורדת וצריכת משקאות צונחת לרוב פלאים. הקפדה על שתיה מרובה גם בימי החורף תסייע בשמירה על בריאות הגוף בכלל ובהגנה על העור בפרט. מאחר והזנת העור מתחילה מהזנת הגוף, שתיה מרובה של מים מסייעת בהגברת אחוזי הלחות בגוף, מה שבא לידי ביטוי גם במראה ובתחושה של עור השפתיים הדק. לצד מים אפשר גם לשתות משקאות בעלי מתיקות קלה, משקאות המבוססים על פרי הדר טבעי או מים בנגיעות של מלפפון ירוק, תפוח או לימון, להעשרת הטעם. עם זאת, כדאי להימנע משתיה מרובה של משקאות המכילים קפאין, רכיב הגורם לתוצאה ההפוכה.

דילוג לתוכן