האם בקוצ'יול ישנה את עולם הביוטי והקוסמטיקה?

עולם הביוטי, הטיפוח והקוסמטיקה בעידן המודרני של ימנו נשען בעיקר על פיתוח ושימוש בחומרים שונים המסייעים בהצערת מראה העור, בהזנה ובחידוש שלו, זאת באמצעות מרכיבים טבעיים לצד חומרים סינטטיים מסוימים אשר עוברים תהליכי סינון, מיפוי וייצור במעבדות רפואיות מתקדמות. אחד המרכיבים הטבעיים "החמים", המדוברים והמעניינים ביותר בתחום הוא ה-בקוצ'יול (Bakuchiol).

אם עדיין במקרה לא שמעתם או נתקלתם בשם, אז בהחלט כדאי שתכירו – בקוצ'יול הוא חומר טבעי הנחשב גילוי חדשני בתחום האסתטיקה הרפואית, ומגיע למעשה מעלים ומזרעים של צמח הקרוי פסוראלי וגדל בעיקר באזור מערב אסיה. מיקום הגידול הטבעי של צמח הבקוצ'יול הביא את הרפואה הסינית לגלות אותו לראשונה ולזהות את יתרונותיו הרבים בתחום האנטי-אייג'ינג, בין היתר מדובר ב-

  • צמח נוגד חמצון ברמה גבוהה במיוחד.
  • אנטי דלקתי.
  • אנטי בקטריאלי.

התכונות הללו, בצירוף מאפיינים נוספים, הפכו את צמח הבקוצ'יול למוביל ומסייע הן בתחום רפואת העור והן בתחום הרפואה האסתטית. השימוש בבקוצ'יול הוכח כמסייע לריכוך העור, הבהרת כתמי פיגמנטציה, טיפול בקמטים ובקמטוטי עור, הרמת העור והשבת הגמישות הטבעית שלו, חידוש עור הפנים מתן מראה מלא בברק טבעי, עידוד פעילות התאים והפרשת קולגן.

למי מיועד בעיקר בקוצ'יול?

השימוש בתכשירים אשר מבוססים על בקוצ'יול מיועד לנשים ולגברים, לאחר גיל 30 לרוב, הגיל בו עור הפנים מתחיל לאבד מגמישותו הטבעית, להתייבש ולפתח קמטים וכתמים. אין סיבה לעשות שימוש בתכשירי בקוצ'יול כטיפול מונע וניכר כי התכשיר מספק מענה אופטימלי עם השימוש בו כבר בשלבים הראשוניים של הזדקנות העור. קהל יעד נוסף הם בני הנוער אשר סובלים מאקנה וזאת בזכות התכונה האנטי דלקתית של הצמח אשר יכול לסייע בטיפול בפצעי אקנה דלקתיים ומוגלתיים ומגן על העור מפני התפתחות של פצעים דלקתיים אחרים.

כיצד לעשות שימוש בבקוצ'יול?

הדרך הבולטת והבטוחה יותר להנות מנפלאותיו של הבקוצ'יול היא בעזרת מוצרי קוסמטיקה מקצועית מומלצים בהם הוא נחשב למרכיב הפעיל כאשר ישנם כיום מספר רב של קרמים וסרומים, בדרגות ריכוז שונות, עם או בלי מסנן קרינה, היוצרים את הריכוז המתאים המיועד לשימוש על העור. ניתן למרוח מן התכשיר הנבחר בלילה לפני השינה, על פנים נקיות ולאפשר לו להיספג בעור, או לחילופין בבוקר לפני היציאה מן הבית, כבסיס לקרם לחות והזנה. חשוב כמובן לבחור במוצר של חברה מוכרת ומובילה, ובכל מקרה לקרוא את הוראות השימוש שעל האריזה. 

לרוב מוצרים אשר מכילים בקוצ'יול באחוז גבוה נמצאו כיעילים במיוחד וכן מהירות התגובה שלהם גבוהה, וניתן לראות שיפור במראה עור הפנים כבר לאחר מספר שימושים בודדים. קרמים אשר מכילים בקוצ'יול נחשבים לבטוחים במיוחד, למרות שמדבר במוצר חדשני יחסית בשוק מוצרי הטיפוח והביוטי בעולם. המוצר אינו גורם לגירוי או לכל תופעת לוואי אחרת ולמעשה אף נחשב לחומר מרגיע ומרכך המתאים למריחה לאחר כוויות שמש, גירויים או אדמומיות מכל סיבה שהיא.

דילוג לתוכן