דייטים פרק ב׳: הגיע הזמן לנסות שוב

גם אם הגירושים שלכם הסתיימו ביחסים טובים, הרעיון לחזור לעולם ההיכרויות יכול להפחיד. אחרי שים שבהן הייתם קשורים לבן הזוג, קשה לצאת מהקונכייה כדי להכיר מישהו חדש. ואולי גם כל הרעיון של היכרויות מקוונות נראה לכם עולם זר ומוזר.

בכול מקרה, יש היום אתרים להכרויות פרק ב׳, המיועדים במיוחד לאנשים המחפשים לבנות לעצמם זוגיות חדשה.

לא מעט אנשים בחברה שלנו עברו גירושים או התאלמנו, חלקם בשנות ה-20 לחייהם ואחרים בגיל הפנסיה, אבל זו תמיד התמודדות קשה, עם הרבה צער ורגשות סבוכים. לאחר גירושין כל אחד ממשיך הלאה בחייו, אחד אולי מתחיל לחפש זוגיות חדשה ואחר מתמקד יותר בקריירה ובילדים ומוותר לחלוטין על עולם הדייטים.

אם גם אתם רוצים למצוא לעצמם זוגיות חדשה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את המטרה.

אתם כבר יודעים מה טוב לכם

האנשים המצליחים ביותר בתחום ההיכרויות המקוונות, הם אלה שכבר היו במערכת יחסים מחייבת. לא משנה מה הביא אתכם לחפש פרק ב׳, אתם יודעים היום מה אתם רוצים אבל אתם גם גמישים ושומרים על ראש פתוח.

כשאתם מחפשים בן זוג פוטנציאלי לפרק ב׳, שימו לב היטב לאינטרסים שלו, כדי לוודא אם הם אכן תורמים לשלכם. זכרו שחיבור חדש ונהדר לא חייב להיות התאמה מושלמת. לכן, כשאתם מתחילים את הפרק החדש בחייכם, אל תגבילו את עצמכם לטיפוס כזה או אחר.

ראש פתוח וגם גמישות

היו גמישים לגבי הדברים שאתם רוצים או מחפשים במערכת היחסים החדשה. אל תאיצו את העניינים, לפעמים עדיף להתקדם צעד אחר צעד ולשמור על יחסים קלילים ולא מחייבים. יהיה לכם מספיק זמן לעבור למערכת יחסים ארוכת טווח! זה בסדר להסתגל לסצנת ההיכרויות בקצב המתאים לכם.

הכוונות שלו צריכות להתאים לכוונות שלכם

אם גם אתם מפנטזים על מערכת יחסים חדשה כדי ליצור קשר אוהב וקרוב עם מישהו, אתם לא לבד. אנשים רבים באתר ההיכרויות מחפשים בדיוק את זה, אבל לא כולם! אתם מחפשים זוגיות שתהיה לה עתיד, אבל לא כל כך קל למצוא אותה. לכן היזהרו. אתם עלולים לקבוע דייט עם מישהו שיגרום לכם להיחשף רגשית ואז יפגע בכם. מישהו שעבד עליכם ולא היה כן ואמיתי באשר לכוונות שלו, או מה שנקרא Player.

איך להיזהר? שימו לב אם הוא לא כל כך מתעניין בכם, אם הוא נמנע מלהציג אתכם בפני בני המשפחה או החברים שלו, אם השיחות אתו הן מעורפלות ואתם מרגישים שהוא לא מתייחס אליכם ברצינות, כפי שצפיתם. ברגע שאתם מבחינים בסימנים שמדובר ב-Player, היזהרו והתרחקו!

בסופו של דבר, אתרי היכרויות ואפליקציות של גרושים ואלמנים, נותנים מענה מעולה לאנשים שאהבו ואיבדו את אהבתם, אבל עדיין מוכנים להרים את עצמם ולנסות שוב. אין ספק שזה ידרוש מכם אומץ רב ותעוזה, אבל זה עשוי להוביל לשינוי מדהים באורח החיים שלכם, כך שהמאמץ בהחלט שווה!

נכתב בשיתוף >> https://www.romantika.co.il/

דילוג לתוכן