גביס – תכשיטים מעוצבים

חתונות חורף

תכשיטים מעצבים באהבה או לא מעצבים בכלל ויש מותגי תכשיטים שמיד אפשר לראות שעוצבו באהבה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, בחירת חומרי גלם משובחים וטביעת החותם של היוצרים שעומדים מאחוריהם.
כאלה הם התכשיטים של גביס, המעצבת גבי שחק, שהשיקה אתר אונליין אחרי פעילות ענפה וארוכת שנים בזירת התכשיטים וכעת תוכלו לרכוש את תכשיטיה היפים גם ברשת.
אתר ידידותי ומושקע שמציג את התכשיטים היפים של המעצבת שמשלבים בין אסתטיקה לאופנתיות. 

מעצבת חובקת עולם כעת גם באונליין


המעצבת גבי שחק ייסדה את המותג ששמו הוא נגזרת של שמה כבר בשנת 2004 ומאז היא לא מפסיקה מעשייתה היצירתית. התכשיטים שלה נמכרים גם ברשתות ובחנויות מובילות באירופה וברחבי ארה"ב ובישראל ואפילו במטוסי אל על. באתר הדגל שלה תוכלו ליהנות מהיצע שופע ומסחרר של הליינים והפריטים מעשה ידיה האומנותיות.

קולקציות יצירתיות ומרשימות


בין הקולקציות הבולטות באתר אפשר לציין ליין אוברסייז שמציג פריטים דומיננטיים בנוכחותם במראה יוצא דופן כמו שרשרת כדורים, צמידי סליל, שרשרת משושה עשויה מסיליקון שעשירים בצבעוניות מתפרצת ואלמנטים אייקוניים. כמו כן, יש קולקציה בשם stay cool שכשמה – תשאיר אתכן קוליות לאורך זמן בעל-זמניות שלה ובין הפריטים הבולטים בה אפשר להציג עגילי חישוק שצורתם כשל שמש, שרשראות משובצות זירקונים, צמידי כדור ועוד.
כמו כן, קולקציית לבבות ממיסת לבבות עם תכשיטים הנושאים אלמנטים ומוטיבים מעולם האהבה. 

פנינים ותכשיטים בכל הסגנונות


האתר גביס מציעה גם סיילים וכן קטגוריה מיוחדת של עד 99 שקלים ומבחר קטגוריות ומסננים למציאת התכשיט המבוקש והמועדף עליך מתוך ההיצע. כך למשל, אפשר לראות שגבי שחק אימצה את טרנד הפנינים בטאץ' הייחודי לה והיא מציעה לכן שלל תכשיטי פנינים צחורות במראה רומנטי ואלגנטי, וינטאג' בטוויסט עכשווי.
לדוגמא: שרשרת שכבות פנינים, שרשרת גלקסיה עם פנינים במרווחים קצרה, עגילי חישוק עם פנינים וגם סטים של רביעיות של פנינים בווריאציות מרהיבות.
הקטגוריות השונות מאפשרות לכן לבחור בין עגילים, שרשראות, צמידים, טבעות ויש גם קטגוריה שלמה שמוקדשת לסטים, עבור מי שמחפשת את המראה ההרמוני השלום תוצרת גביס.
בין הסטים בולטים ביופיים: סט לבבי מוזהב בניחוח קלאסי, סט שרשראות פנינים, סט סבכים של טבעת ועגילים ועוד. 

תכשיטים איכותיים כמתנה יפה למי שאוהבים


בנוסף, תיהנו לכן באתר מאפשרות לרכוש שובר מתנה אם תרצו לפנק את עצמכן או חברה טובה, בת, אחות או אם. יכולות לבחור את הסכום המבוקש בשקלים והגיפט קארד יישלח לבעלת השמחה או למי שרציתם לפנק מכל הלב בתכשיטים מעוצבים ומושקעים.


גבי עושה שימוש בחומרי גלם מהטובים והאיכותיים ביותר לרבות פנינים אמיתיות, כסף וזהב בדרגת קראט גבוהה והשילובים היצירתיים שלה עוצרי נשימה כך שאם אתן מחפשות באמת את הבלתי שגרתי והייחודי יחד עם התכתבות עם הבשורות המובילות בטביעת החותם וה-DNA היוצאת דופן של מעצבת ישראלית מוכשרת חובקת עולם – גבי שחק בעלת המותג גביס תענה על משאלותיכם בדמותם של תכשיטים מסנוורים שמתחדשים בלי הפסקה. 

חוויית רכישה ידידותית ונעימה


הרכישה באתר של גבי שחק – גביס – היא בהחלט הנאה צרופה לכל משתמשת וקונה. אפשר לחזות בכל תכשיט מקרוב ולקבל אינפורמציה חיונית על כל פריט וכן ליהנות מרכישה מאובטחת וממשלוח מהיר עד אליכן. תוכלו גם ליהנות ממדריך התאמת טבעת במידה ואינכן בטוחות בנוגע למידה המבוקשת וכן לגבי מידע על כל תכשיט כולל אפשרות ליצירת קשר. אז למה אתן מחכות? גביס תפתיע אתכן בתכשיטים שתאהבו לענוד ושיקצרו מחמאות.

דילוג לתוכן