ברז לכיור מטבח – המדריך לבחירה נכונה

אם אתם רוצים לבחור ברז לכיור מטבח, הנה מדריך שיעזור לכם לבחור את הברז המושלם צעד אחרי צעד.

ישנם סוגים רבים ושונים של ברזים הזמינים היום בשוק ולכל אחד יתרונות ייחודיים משלו. אז נתחיל עם איך לבחור ברז לכיור מטבח משלושת הסוגים הנפוצים ביותר: מים חמים, קרים ושתייה. ברז מים קרים/שתיה ברז זה משמש לניקוי כלים או שטיפת ידיים במים רגילים. סוג זה של ברז נמצא לרוב במסעדות, ספא ומטבחים. זה גם מגיע במגוון סגנונות הכולל מנופים או ידיות למשתמש להתאים את טמפרטורת המים. ברז חם זה משתנה מברז שמשתמש בזרם חשמלי לחימום .

בחירת ברז כיור המטבח היא החלטה גדולה. יש כל כך הרבה אפשרויות, ממחיר לחומר ועד לעיצוב. אבל מה כדאי לחפש בברז כיור מטבח?

ישנם שלושה גורמים עיקריים שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת ברז כיור מטבח:

1. מחיר – כמה באמת אתם מוכנים לשלם על ברז למטבח שלכם. (המחירים נעים החל מכמה עשרות שקלים בודדים ויכולים להגיע גם לאלפי שקלים על ברזים איכותיים של מותגים מוכרים)

2. חומר – מהו החומר ממנו עשוי הברז. בדרך כלל נהוג כי לכל סוג של ברז יש גם חומרים אחרים מהם הוא עשוי. כמו כן, קיים קשר ישיר בין מחיר הברז לאיכות החומר ממנו הוא עשוי.

3. עיצוב – העיצוב המושלם שיתאים לכם גם מבחינת נוחות שימוש.

יתכן ואתם מחפשים ברז כיור מטבח בעל כל התכונות הדרושות לכם. לחלופין, ייתכן שאתה מחפש אחד שהוא יותר ידידותי לתקציב וצורך פחות מים. בכל מה שתבחרו, הקפידו לקרוא את הביקורות ולהשוות בין סוגי הברזים השונים של כיור המטבח בחוץ.

למה חשוב לשים לב שקונים ברז לכיור מטבח?

ברזים הם אחד מהמתקנים החשובים ביותר במטבח מכיוון שהם אחראים על אספקת מים נקיים וטריים לכיור. למרות שזה עשוי להיראות כמו משימה פשוטה פשוט לצאת ולקנות ברז, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה הזו.

אם אתם רוצים לוודא שהברז שלכם יחזיק מעמד לאורך שנים, כדאי לוודא שהוא עוצב תוך מחשבה על אריכות ימים. לשם כך כדאי לחפש ברז שעושה שימוש בחומרים איכותיים כמו פליז ונירוסטה. זה יבטיח שהברז יישאר חזק ויספק ביצועים טובים יותר לאורך זמן.

כדי למצוא את הברז המתאים, כדאי לשקול גם לקנות אחד עם אוורור או כזה עם משטח קל לניקוי. תכונות אלה יעזרו לשמור על הכיור נקי ולמנוע סתימות.

ברז קיר למטבח – מהו והאם הוא עדיף על סוגי ברזים אחרים?

ברז קיר למטבח הוא ברז אשר מתחבר לקיר, בנוסף ישנו סוג נוסף של ברז שהוא מתחבר מהכיור.

ברז שמחובר אל הקיר יהיה עדיף בהתאם לצרכים של כל אחד. הצרכים של שימוש בברז קיר יכולים להיות עיצוביים, עניין של נוחות ובדרך כלל כאשר קונים ברז שמגיע מהקיר או הכיור זה בהתאם למה שיש כרגע וכנראה בגלל בלאי טבעי צריכים להחליף את הברז ולכן בוחרים את אותו סגנון חיבור שהיה קיים לפני.

כמו כן, גם ברזים מהקיר בדומה לברזים מהשיש הם בעלי אותן תכונות, אפשרות לסיבוב של הפייה, שילוב של מגוון מנגנוני הפעלה, בין אם מדובר על הפעלה בלחיצה (מנוף) או באמצעות ידיות סיבוב לפתיחת זרם מים.

לסיכום

עכשיו שאתם יודעים איך לבחור ברז למטבח, כל מה שנותר לכם הוא לעבור על מגוון עיצובים של ברזים מיוחדים ולרכוש את הברז הטוב והאיכותי ביותר עבורכם.

נכתב בשיתוף איזיטאפ האתר המוביל בישראל לכלים סניטריים.

דילוג לתוכן