בניית תיק השקעות

בניית תיק השקעות_640x368

השקעה היא מחויבות לטווח ארוך הדורשת סבלנות ומשמעת.

מטרת ההשקעה צריכה להיות למקסם תשואות מבלי לקחת סיכון מיותר.

כיצד לבנות תיק השקעות שיעזור לך לעמוד ביעדי ההשקעה שלך.

נדון בנושאים הבאים:

-איך להשקיע לטווח קצר?

-כמה כסף צריך להשקעה?

-מהן כמה מטעויות ההשקעה הנפוצות ביותר?

על מנת לבנות תיק השקעות, חשוב להבין את יסודות ההשקעה. זה כולל הבנה מהם תיקי השקעות, כיצד הם פועלים וכיצד הם משמשים.

תיקי השקעות הם אוסף של השקעות שמשקיע מחזיק במטרה לאזן בין סיכון לתגמול. הם יכולים להיות מורכבים ממניות, אג"ח או סוגים אחרים של ניירות ערך.

השימוש הנפוץ ביותר עבור תיקי השקעות הוא כדרך לאנשים לחסוך לפנסיה.

תיק השקעות עשוי לשמש גם מישהו שרוצה לקחת על עצמו יותר סיכונים ממה שאחרים בדרך כלל מרגישים בנוח איתו כדי להרוויח יותר ממה שאחרים עשויים לצפות.

השקעה היא חלק חשוב מהתוכנית הפיננסית של אדם. זה יכול לשמש כדי לגדל כסף ולהשיג יעדים פיננסיים, כגון פרישה. מטרת מאמר זה היא לספק לקוראים את היסודות כיצד לבנות תיק השקעות, שיעזור להם ליצור תיק משלהם.

ישנם שני סוגים עיקריים של השקעות: מניות ואיגרות חוב. מניות הן חלקי בעלות בחברה שיכולים לעלות או לרדת בערכה בהתבסס על ביצועי החברה. אגרות חוב הן הלוואות בין לווה למלווה שמציעות בדרך כלל ריביות גבוהות יותר מהלוואות אחרות, אך יש בהן גם יותר סיכון.

הצעד הראשון בבניית תיק ההשקעות שלך הוא החלטה על תמהיל של מניות ואיגרות חוב המתאים לרמת סובלנות הסיכון והיעדים הפיננסיים שלך. השלב הבא הוא בחירת מניות או איגרות חוב ספציפיות למילוי המספר הרצוי של מניות או יחידות עבור כל סוג השקעה שבחרתם.

איך להשקיע לטווח קצר

השקעה לטווח קצר היא אסטרטגיה נפוצה בה משתמשים משקיעים רבים. השקעה לטווח קצר היא לא עבור כולם, אבל היא יכולה להיות טובה עבור אנשים עם סובלנות סיכון גבוהה. השקעה לטווח קצר עשויה להתאים יותר למי שזקוק למזומן מהיר או למי שרוצה להשקיע במניות בטווח הקצר, בהתחשב בכך שאולי אין להם זמן להשקיע לטווח ארוך.

הדרך הטובה ביותר להשקיע בטווח הקצר היא באמצעות קרנות נאמנות ותעודות סל. השקעות אלו מגוונות ויכולות לעזור לך לקבל חשיפה לסוגים שונים של מניות מבלי שתצטרך לקנות אותן בנפרד. לקרנות נאמנות ותעודות סל יש גם עמלות נמוכות יותר מכלי השקעה אחרים כגון מניות בודדות, אג"ח או GICs.

הצעד הראשון הוא לקבוע כמה כסף אתה רוצה להשקיע. בדרך כלל מדובר באחוז מתיק ההשקעות שלך, שבו אתה צריך להשתמש כקו מנחה לכמות הסיכון שאתה מוכן לקחת. לאחר שקבעתם את הסכום, עליכם לזהות איזה סוג השקעות עומד לרשותכם.

השקעה לטווח קצר היא דרך מצוינת להרוויח כסף מהיר. זוהי גם דרך טובה ללמוד על השווקים ולהיות מסוגל לקבל החלטות מושכלות יותר בעתיד.

המטרה של השקעה לטווח קצר היא לא להרוויח כסף, אלא לייצר החזר על ההשקעה עבור הזמן המושקע. זה אומר שלעולם לא כדאי להשקיע יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד.

כמה כסף צריך להשקעה בתיק מניות עם סיכון גבוה

השקעה במניות בסיכון גבוה היא דבר מסוכן לעשות. אתה יכול להפסיד הרבה כסף אם החברה פושטת רגל או שתיקלע למיתון כלכלי. עם זאת, אם יש לך הרבה כסף לנצל ואתה רוצה לקחת סיכונים עם ההשקעות שלך, אז המניות האלה הן בשבילך.

השאלה המרכזית היא כמה כסף אני צריך להשקיע? התשובה תלויה בסובלנות הסיכון של המשקיע וגם בסוג המניה שבה הוא משקיע. אם אנחנו מדברים על קניית מניות מחברות שנחשבות למניות קטנות, אז 10,000$ יספיקו להשקעה מתחילה. אם אנחנו מדברים על השקעה במניות אגורה, אז 2,500 דולר יספיקו להשקעה מתחילה מכיוון שלמניות אגורה יש מחירים נמוכים מאוד וזה אומר שנדרשים רק מניות בשווי 250 דולר כדי להוות 1% מהתיק שלך.

מניות בסיכון גבוה הן מניות שיש להן סיכון גבוה להפסיד כסף. למניות אלו יש בדרך כלל פוטנציאל רווח גבוה יותר, אך הן גם נושאות סיכון רב יותר ממניות בעלות סיכון נמוך.

למשל, אם תשקיעו בחברה שמפתחת מוצר חדש, ישנה אפשרות שהחברה לא תצליח ותפסידו את ההשקעה. עם זאת, אם החברה אכן תצליח וההשקעה שלך תעלה משמעותית בערכה, אז יכול להיות שווה לקחת על עצמך סוג זה של סיכון.

השקעה במניות בסיכון גבוה היא עסק מסוכן. זה לא לבעלי לב חלש.

אין לראות באמור כל סוג של ייעוץ או המלצה לביצוע, המאמר מובא לצורך ידיעה בלבד.

נכתב בשיתוף את ההשקעות : https://topinvest-il.co.il/

דילוג לתוכן