בחירת שף מומחה לאירוע פרטי

שף פרטי

מארחים שמתכננים אירוע פרטי מודעים לעובדה שהקולינריה היא הדבר החשוב ביותר בערב זה ולכן הם מחפשים שף מומחה, שיכין את כל המטעמים עבור האירוע הפרטי.

המלצות על שפים מובילים

בעבר מי שהחליט לארח קרובי משפחה או חברים, הכין בעצמו את המאכלים השונים, הקדיש לכך זמן רב והגיע חסר כוחות למסיבה. עקב כך המארחים לא הצליחו לפגוש את כל המוזמנים, הם היו עייפים מאד לאורכו של האירוע ולא נהנו ממנו. זו הסיבה שהיום החשיבה היא אחרת וברוב המקרים בוחרים שף מומחה שינהל את הפאן הגסטרונומי של האירוע הפרטי.

לבחירת השף המקצועי, כדאי לשוחח עם קרובי משפחה או חברים אשר אירחו לאחרונה ונעזרו באופציה של שף מומחה שהגיע לביתם או לאולם והכין את המאכלים השונים על פי תפריט שהוכן מראש עם המארחים. אם הם ממליצים על שפים מסוימים ויש עליהם גם חוות דעת חיוביות באינטרנט, כדאי לשוחח איתם, להתרשם מהמגוון הקולינרי שהם מציעים ובהתאם לכך לקבל החלטה איזה שף לבחור אם הוא פנוי במועד המתוכנן.

עבודתו של השף האיכותי

לקראת מועד המסיבה ולאחר שהתקבלו החלטות על האופי הספציפי של האירוע והרכבן של המנות השונות, השף דואג שכל חומרי הגלם האיכותיים אשר יש בהם צורך לצורך ההכנות השונות, יגיעו למטבח בבית המשפחה או באולם וזאת כדי שהוא יוכל להתארגן ולהכין על המקום את האופציות השונות.

ציוד בטיב מעולה במטבח

ביום האירוע השף מתחיל בהכנות בשעה מוקדמת, כדי שהכול יהיה מוכן עד הגעת האורחים. הוא משתמש באופציה של סכיני מטבח מעולים וחותך את הבשר, העוף והדגים. החיתוך יוצא מדויק ביותר. לאחר מכן הוא מכין את כל הירקות וחותך כל אחד מהם בסכין ייעודי עבור ירקות. מהתוצאה הצבעונית של הירקות שנחתכו באמצעות סכיני מטבח איכותיים וברמה גבוהה, אפשר להכין היצע גדול מאד של סלטים ישראלים מגוונים, הכוללים הרבה ירקות טריים, תוספות ורטבים מפתיעים.

הפתעות לאורחים

כאשר הבחירה של שף מומחה היא מוצלחת, כבר בכניסה מחכים לאורחים דוכני מזון ועל כל אחד מהם מונחים מטעמים מפתיעים, אשר הוכנו בדקות האחרונות. לאחר מכן המוזמנים נהנים ממנות עיקריות משובחות הכוללות שלל אופציות וגם הטבעונים והצמחונים ייהנו ממנות שמתאימות גם להם.

שף מומחה מבצע חיתוך באמצעות סכיני מטבח מעולים של הפשטידות, הלחמים החמים, הפירות, עוגות הפאי בשלב הקינוחים ומטעמים רבים נוספים שהוכנו לאורחים.

דילוג לתוכן