בחירת עורך דין פלילי

איילון אוריאל

במיוחד ברגעי משבר כאלו שבהם אדם נורמטיבי מגיע במגע עם המשטרה והחוק הפלילי, הוא צריך לבצע החלטות מורכבות וקשות.

אחת ההחלטות האלו היא בחירת עורך דין פלילי שילווה אותו בהליך בצורה הטובה ביותר, המשמעות של ייצוג מקצועי היא בעלת משקל כבד במיוחד עבור אותו אדם שנמצא במשבר, קשה לקבל החלטות במצבי לחץ. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לשמור על קור רוח, עד כמה שזה נשמע פשוט להגיד, לבצע בפועל זה הרבה יותר מורכב בסיטואציות כאלו. לכן, הבאנו לכם כאן כמה טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד לבחור עורך דין פלילי בצורה הטובה ביותר שבאמת תעזור לכם להתמודד עם המשבר.

כדי לבחור עורך דין פלילי, חשוב "להכין שיעורי בית" ולבקש המלצות. מומלץ לבדוק את הרקע של עורך הדין והתיקים עליהם עבד בעבר. אפשר גם לשאול אם הם ניצחו או הפסידו תיקים כלשהם בעבר.

מיקום 

אתם בטח לא רוצים לספוג יותר מדי זמן נסיעה ועלות בעת בקשת עזרה משפטית. אם עורך הדין נמצא בקרבת מקום, יהיה לו קל יותר לבקר ולספק שירותים משפטיים מקצועיים ללא כל טרחה.

המשפט הפלילי מייצג את הנושא המסובך ביותר בתחום המשפטי. זה יותר מסתם מעקב אחר חובות והבנת הזכויות של החשוד.

לא צריך ללכת עם עורך הדין הראשון שאתם פוגשים; זה יכול להיות מסוכן. חייבים להיות מסוגלים לסמוך עליו באופן מרומז, כי הוא או היא יגנו עליכם מפני האשמות חמורות כמו רצח או תקיפה מינית.

כאשר שוכרים עורך דין, חשוב למצוא מישהו מוסמך ובעל ניסיון בתחום בו צריכים עזרה. חשוב גם שהם יהיו רשאים על פי חוק לעסוק בעריכת דין. עורך הדין צריך להיות מוסמך ובקיא בכל הקשור אל חוק העונשין בכדי להתמודד עם ההשלכות המשפטיות בהם אתם חשודים.

כאשר אתם חושבים על שכירת עורך דין, חשוב לדעת איזה סוג עזרה הוא יכול להעניק לכם כדי שזה יקל על שני הצדדים את התהליך. כדאי גם לשקול את התקציב שלכם כשאתם מחפשים מישהו להעסיק כי ישנם עורכי דין פליליים רבים במחירים סבירים שיכולים להציע לכם את סוג הייעוץ המשפטי שאתה צריכים.

חשוב ללכת על עורך דין פלילי בעל מוניטין טוב ועוסק בתחום כבר תקופה ארוכה. כדאי גם לבדוק את הביקורות שלו באינטרנט ולשאול את החברים או בני המשפחה על מי הם ימליצו.

יש הרבה דברים שצריכים לחשוב עליהם בעת בחירת עורך דין פלילי. חשוב ללכת על מישהו שמתאמן כבר הרבה זמן, כי יש לו יותר ניסיון והוא יכול לטפל במקרה שלכם בביטחון.

בנוסף למוניטין של המשרד, חיוני גם לבדוק ביקורות באינטרנט מכיוון שתוכלו לקבל קצת תובנות לגבי מה שעורכי הדין עשו בעבר, מה הם השיגו ועד כמה הלקוחות שלהם היו מרוצים מהם.

דילוג לתוכן