אנטי אייג'ינג – האם זה באמת קיים

אחד הכלים החשובים ביותר לאנטי אייג'ינג יעיל הוא קרינת UV. אם בני אדם היו נוצרים להיות בני אדם שום דבר לא היה מתפקד כמו טיפולי אנטי אייג'ינג. טיפולי אנטי אייג'ינג מסתמכים על מינונים מסיביים, קבועים ותכליתיים של קרינה אולטרה סגולה כדי לפגוע ברדיקלים החופשיים במערכת שלנו. ההבטחה להארכת חיים בלתי מוגבלת באמצעות טיפולי אנטי אייג'ינג נשמעת כמו מדע בדיוני, אבל היא למעשה כוללת משטר בדוק של מזונות עשירים בנוגדי חמצון. הוא כולל גם מינונים מועילים מסיביים של ויטמין D וכן מיקרו-נוטריינטים מסוימים, האמינים כמשפרים את ייצור הקולגן בגוף. בכל יום מצטברים יותר ויותר מחקרים המוכיחים את יעילותם של נוגדי חמצון משלימים בשיפור דרמטי של מצבים ניווניים שונים לרבות ניוון מקולרי, אלצהיימר, סרטן ועוד. זה גם מנוצל כדי למנוע סוגים שונים של מחלות לב וכלי דם.

השימוש בנוגדי חמצון נוצל גם כדי לתקן את הבעיה של מחסור בויטמין B12 ואי-אי פוריות. אלו הסובלים ממחלות נוירואנדוקריניות כמו טרשת נפוצה, מחלת פרקינסון, סוכרת, הפרעות מצב רוח, מחלות ניווניות ומחלות לב וכלי דם מצאו הקלות עצומות על ידי הגברת הספיגה של ויטמין B12 והפחתת התרוקנות הקיבה, ובכך החזירו את ספיגת החומרים התזונתיים לגוף.

יש להזכיר כי נוגדי חמצון אינם זהים לתרופות נגד האטרוזיס, המפחיתות תסמינים לא נעימים הקשורים להזעת יתר. במקום זאת, נוגדי חמצון משמשים כדי לנטרל את ייצור היתר של זיעת הגוף.

איך להתחיל להפיק תועלת מנוגדי חמצון

קודם כל, עליכם להבין שתנועות ההרזיה מקלות על פירוק איפור כימי. נוגדי חמצון המופיעים באופן טבעי מסננים מולקולות חמצן מזיקות ובאופן טבעי אמורים להשתחרר מהגוף בזיעה. לכן, ערכו של התוסף טמון ביכולתו להביס את הרדיקלים החופשיים הגורמים לנזק והצטברות חמצון.

פעילות גופנית סדירה מפחיתה באופן דרמטי את כמות החמצון התאי הגוף, במיוחד במוח ובלב. כתוצאה מכך, אנשים חווים לעתים קרובות שליטה טובה יותר ברגשות ומצב רוח משופר באופן כללי. כאשר הלב פועל באנרגיה בונה ולא הרסנית, יש סיכוי נמוך בהרבה להתרחש בעיות כליליות וכלי דם.

נוגדי חמצון שומרים על 1,200 עד 3,000 מ"ג של צריכת בטא קרוטן מדי יום, בעוד שתזונה מאוזנת מספקת רק 45-60 מ"ג. בטא קרוטן הוא המבשר של ויטמין A (רטינול) אשר ממלא תפקיד חשוב ביותר בהגנה על העיניים, העור, הכבד ומערכת החיסון.

אז בטא קרוטן וויטמינים C ו-D הם חיוניים!

ועכשיו נענה שוב על השאלה האם אנטי אייג'ינג באמת קיים ? אז כן! זה קיים וכל מה שצריכים לעשות הוא בעצם לשמר את המצב שלכם, כל זאת נעשה על ידי תזונה נכונה ובריאה, ביצוע של פעילות ספורטיבית בצורה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא, מי שחי בריא ושומר על עצמו ככה זה גם יראה, בלי יותר מידי תרופות קסם או ניתוחים פלסטיים מסוכנים ומסובכים. ככה גם אתם תוכלו לשמור על עצמכם ועל הבריאות שלכם.

דילוג לתוכן