איך מומלץ לנקות את החלונות במשרד?

שמירה על חלל משרד נקי ומאורגן הוא חיוני ליצירת סביבת עבודה נוחה. יש כל מיני מרכיבים שתורמים לחלל עבודה מסודר, בהם גם החלונות של המשרד. חלונות נקיים לא רק משפרים את האסתטיקה של מקום העבודה אלא גם מאפשרים לאור טבעי להסתנן פנימה וגם מסייעים בהעלאת הפרודוקטיביות של העובדים. בכתבה הבאה, אנו נספק לכם מדריך מקיף שלב אחר שלב כיצד לנקות נכון את החלונות במשרד.

הכתבה בשיתוף עם חברת ניקיון משרדים.

חומרים דרושים לניקוי חלונות במשרד

לפני התעמקות בתהליך הניקוי, נמליץ לכם להצטייד בכל החומרים הללו:

-תמיסה לניקוי חלונות או תערובת של מים וסבון כלים עדין

-מטליות מיקרופייבר או מגבות נייר

-מגב

-דלי

-מברשת קרצוף (במידת הצורך)

-מוט מאריך (לחלונות שקשה להגיע אליהם)

-סולם (לחלונות חיצוניים, במידת הצורך)

-כפפות גומי

מדריך לניקוי החלונות במשרד

להלן המדריך שלנו:

-בחרו את הזמן הנכון: התחילו את תהליך הניקוי בשעות הבוקר המוקדמות או שעות אחר הצהריים המאוחרות כאשר קרני השמש פחות חזקות. אור שמש ישיר יכול לגרום לתמיסת הניקוי להתייבש במהירות ולהשאיר פסים על הזכוכית.

-הכינו את תמיסת הניקוי: מלאו דלי במים והוסיפו כמות קטנה של סבון כלים עדין או תמיסת ייעודית לניקוי חלונות. הימנעו משימוש בחומרי ניקוי חזקים שעלולים לגרום נזק לזכוכית או למסגרות החלונות.

-הסירו אבק ופסולת: לפני שאתם משתמשים בתמיסת הניקוי, השתמשו במטלית מיקרופייבר או במברשת רכה כדי להסיר בעדינות אבק, קורי עכביש או פסולת ממשטח החלון והמסגרת.

-השתמשו בתמיסת הניקוי: טבלו בתמיסת הניקוי מטלית מיקרופייבר או מגבת נייר.
סחטו את עודפי הנוזלים כדי למנוע טפטוף. החלו מלמעלה, נגבו את משטח החלון בתנועות אופקיות או אנכיות. אם יש כתמים עיקשים או לכלוך, העזרו במברשת רכה.

-טכניקת המגב: בעזרת מגב, התחילו בפינה העליונה של החלון ומשכו אותו מטה בקו ישר. נגבו את הגומי של המגב עם מטלית לאחר כל מעבר. חזרו על תהליך זה כמה פעמים עד שכל החלון נקי. עבור חלונות גבוהים, תוכלו להשתמש במוט מאריך וכל זאת על מנת שתוכלו להגיע בקלות לאזורים גבוהים יותר.

-קצוות ופינות: לאחר שסיימתם עם המגב, השתמשו במטלית מיקרופייבר או במגבת נייר כדי לנגב את הקצוות והפינות של החלון (אלו הם מקומות שאי אפשר להגיע אליהם עם המגב).

-בדקו אם יש כתמים: בדקו את החלון לאיתור כתמים או פסים שעדיין נראים לעין. אם אתם מבחינים בכאלה, מרחו שוב את תמיסת הניקוי על האזור וחזרו שוב עם המגב ומטלית המיקרופייבר.

-פנים וחוץ: עבור חלונות חיצוניים, בצעו את אותם השלבים. עם זאת, וודאו שאתם משתמשים בסולם יציב ומקפידים על אמצעי בטיחות מתאימים.

כמה מילים לסיכום…

על ידי ביצוע השלבים המצוינים במדריך המפורט בכתבה, אנחנו משוכנעים שתוכלו להבטיח שחלונות המשרד שלכם יהיו נקיים ומבריקים וכמו כן יאפשרו כמה שיותר כניסה של אור טבעי למשרד.

דילוג לתוכן