איך לפלרטט ולהקסים בצ׳ט מקוון באתר הכרויות?

פרופיל באתר ההיכרויות גילה בכם עניין! מה עכשיו? אולי אתם לא בטוחים איך להתייחס לכוונות שלו ואיך ממשיכים מכאן? וזה מובן. אחרי הכול, זה די מאתגר להתחיל צ׳ט מקוון עם אדם זר.

כדי לגלות איך תוכלו לפלרטט בצ׳ט המקוון באתר הכרויות, ולהקסים את הזר שנמצא בצד השני, המשיכו לקרוא!

שפת גוף לא מעורבת בצ׳ט, אז מה הבעיה?

אולי הבעיה המרכזית בפלירטוט עם מישהו שפגשתם באתר ההיכרויות, היא איך להודיע לו שאתם נמשכים אליו כשאתם לא יכולים להשתמש בשפת גוף כי אתם מוסתרים מאחורי מסך? איך אפשר ליצור בצ׳ט קשר מיידי, ללא מבט עיניים מהיר או מגע קל בזרוע?

אמנם, שפת גוף נחשבת לחלק מהותי בהתנהגות הפלרטטנית, אבל אפשר ללמוד ולהכיר זה את זה ברמה העמוקה יותר גם באמצעות צ׳טים. נסו לראות בצ׳ט את המפתח לפתיחת כוונות הלב שלכם. היכולת לפתח מערכת יחסים באמצעות צ׳ט, כשאתם מול המסך ולא מסוגלים להשתמש בכישורי שפת הגוף הפלרטטנית שלכם, טמונה ביכולת שלכם להקסים אותו במהלך הצ׳ט.

התכוננו ליצור קשר ולשתף

כדי להפיק את המיטב מהקשר שנוצר באתר ההיכרויות, הכינו מראש נושא לצ׳ט הראשון. תוכלו להתבסס על נושאים שמוזכרים בפרופיל שלו, להתמקד בדברים שמשכו אתכם בפרופיל שלו או לשתף במשהו שמשותף לשניכם, כמו תחביבים, אורח חיים או מטרות דומות. לדוגמה: ״היי, שמתי לב שאתה אוהב לטייל, גם אני! איפה טיילת לאחרונה?״.

באופן כללי, תהיו חיוביים ומחמיאים אל תאריכו במילים והישארו בטוחים בעצמכם. וזכרו, הצ׳ט הראשון צריך להישאר קליל, קולח ומהנה. אחרי הכול, זו לא חקירה במשטרה!

היו מאזינים טובים

לפי המחקר, מרכז התגמול במוח, זה שגורם לנו לתחושות הנאה, פעיל יותר כשאנחנו מדברים על עצמנו. לכן, אחרי ההודעה הראשונה והמרשימה שלכם, אתם עלולים להתפתות לספר על עצמכם רוב הזמן. ברור שחשוב לכם לידע אותו כמה אתם נהדרים, נכון? ואז הוא יימשך אליכם עוד יותר, לא? טעות! כשאתם מפלרטטים באינטרנט, גישה זו היא מה שנקרא Big No NO!

במקום זאת, המשיכו לשאלות שאלות שיניעו אותו לדבר על עצמו ונסו ליצור צ׳ט שזורם בטבעיות בין שניכם. כך הוא ייהנה מחוויה טובה יותר וירגיש שכיף לדבר אתכם.

קצת שובבות לא תזיק

אתם כבר בתנופת השיחה בצ׳ט, אבל עדיין מנסים להכיר אחד את השני. איך ממשיכים מכאן? המומחים מציעים לנקוט בהלוך רוח שובבי שמעורר אינטראקציה מתגרה ומהנה. אז היו שנונים ומלאי הומור, אבל כדי שהוא ירצה להכיר אתכם טוב יותר, שימרו על צ׳ט קצר וקולע. הפגנת הומור לא אומרת שאתם צריכים להתחיל לספר בדיחות, עם זאת, כל עוד אתם בטוחים שהבדיחה שאתם רוצים לספר אכן תצחיק אותו והיא אינה פוגענית, לכו על זה, תהיו מצחיקים, שובי לב ומקסימים!

דילוג לתוכן