איך לכתוב את הפרופיל המושלם באתר היכרויות

איך לכתוב את הפרופיל המושלם באתר היכרויות

בין אם אתם חדשים לגמרי בהיכרויות מקוונות, ובין אם אתם רוצים לשפר את הפרופיל הקיים, אתם בטח סקרנים לדעת אם הפרופיל שלכם באתר ההיכרויות המקוון, כתוב טוב.

כתיבת פרופיל מושלם באתר היכרויות אינה קלה כפי שזה אולי נשמע. עם זאת, העובדה שאתם כאן אומרת שאתם כנראה כבר יודעים את זה. בינתיים, אולי אתם ממשיכים לבהות בדף הריק, או שכתבתם כבר אלפי גרסאות שונות ואתם לא אוהבים אף אחת מהן. אז איך מתחילים?

פרופיל ההיכרויות שלכם צריך להיות הממתק שלכם שיביא את כל הבנים, או הבנות, לחצר שלכם.

כותרת קליטה ונהדרת

לא קל למצוא משפט קליט שיהפוך לכותרת קליטה שתייצג אתכם, בפרופיל המשתמש שלכם. בדרך כלל, הכותרת תהיה הדבר הראשון שאנשים יראו, בנוסף לשם המשתמש ולתמונת הפרופיל שלכם. 

דוגמה לכותרת מושכת: ״הטעות שגרמה לכם להיות ענווים יותר, טובה יותר מההישג שהפך אתכם לשחצנים״.

ודאו שהכותרת שבחרתם לא ׳מוכרת׳ אתכם בחינם. אל תקראו לעצמכם ׳בחורה רגילה׳, ׳סתם בחור׳ או משהו כזה. אחרי הכול אתם צריכים לגרום למשתמשים לקרוא את הפרופיל שלכם כדי שיתרשמו עד כמה אתם מדהימים. זה ידרוש מכם קצת ׳למכור׳ את עצמכם. ואם לא תמצאו שום תכונה מעניינת, אולי כדאי שתעבדו על עצמכם לפני שתתחילו לצאת לדייטים באינטרנט.

אודותיי – מה לכתוב על עצמכם באתר היכרויות? 

כל אחד חושש מהצורך לכתוב על עצמו. לא קל לתאר את עצמכם באפליקציית ההיכרויות. ואולי שום דבר שנגיד לא יהפוך את המשימה לקלה יותר, אבל היא לא צריכה להיות קשה כפי שאתם מדמיינים. הנה שתי דוגמאות שיוכלו לעזור לכם להתחיל לכתוב את הפרופיל שלכם:

בקשו עזרה מחברים – זה לא אומר שחבר יכתוב עבורכם את הפרופיל, אבל כדאי לשאול חברים מה לדעתם עליכם לרשום בפרופיל. גם אם הם יציעו לכם כמה רעיונות לגבי נקודות החוזקה שלכם, זה כבר ייתן לכם בסיס לכתיבת פרופיל היכרויות מושלם.

זו לא ביוגרפיה – אתם לא מתארים את פועלכם בוויקיפדיה, אלא באתר היכרויות מקוון. אתם לא אמורים לפרוש את כל החיים שלכם, אלא לעזור למשתמשים להכיר אתכם יותר טוב. אז אל תכללו בתיאור הפרופיל את כל ההיסטוריה שלכם, ונסו להפוך דברים למעניינים. למשל, במקום לכתוב אני מחיפה נולדתי בצפת. למדתי באוניברסיטת חיפה ואני עובדת בעיר, בהייטק. תוכלו לכתוב: גדלתי בחיפה, אז אני מאוהבת בים. במקור נולדתי בצפת ושם נמצאת רוב המשפחה שלי. אבל נשארתי בחיפה בגלל שלא יכולתי להתרחק מהחוף, וכדי לעשות את מה שהכי מרתק אותי, לעבוד בהייטק.

שימו לב איך אותם הדברים נאמרו בדרך אחרת ומעניינת יותר. כתיבת פרופיל שכזה נותנת לאלה שיגיעו לבדוק אתכם, מושג טוב יותר על מי אתם ובמה אתם עוסקים.

בחרו ב-username טוב לאתר ההיכרויות

שם משתמש נהדר עבור פרופיל אתר ההיכרויות הוא חובה! שם משתמש כמו:NurdLover69  או QueenB*tch88, לא יעזרו לכם יותר מדי בעולם ההיכרויות המקוונות. זכרו שאתם כבר לא ילדים, וגם אל תחשבו על זה יותר מדי.

דילוג לתוכן