איך לבחור קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?

כשאתם רוצים לבחור בקבלן שיפוצים איכותי ומקצועי, חשוב לבדוק כמה דברים כדי להבטיח שאתם מגיעים למומחה הנכון בעבור העבודה שלכם. החל מבדיקה של פרויקטים אחרונים, דרך ביקור באתר ועד לעזרה מידידים – הנה כמה דרכים שיבטיחו שתיגעו לקבלן שיפוצים אמין ומקצועי!

  • בדיקה של פרויקטים אחרונים שבהם השתתף הקבלן

בדקו פרויקטים שבו הקבלן השתתף ובדקו את איכות העבודה שלו. החל מבחירת החומרים, דרך איכות העבודה ועד לרמת הגימור. אתם יכולים ללכת לבדוק באופן פיזי כיצד פרויקטים שבו הקבל השתתף נראים במרוצת השנים (וזה בהחלט שווה את המאמץ) או להסתכל בפרויקטים של לפני ואחרי אשר מוצגים באתר של הקבלן שאותו את מבקשים לשכור.

בקרו באתר של הקבלן ושימו לב לתיק העבודות

בסעיף הקודם התחלנו לגעת בנקודה הזו כאשר המלצנו לבדוק את הפורטפוליו של הקבלן באתר שלו אך לאופי האתר, הנראות שלו וההמלצות אשר קיימות בתוכו – יש משקל לא מבוטל שחייבים לקחת בחשבון. שימו לב מי היו הלקוחות שלו (האם הוא עבד עם חברות גדולות), הביטו כיצד האתר נראה ומתוחזק וכמובן שבדקו את ההמלצות אשר לקוחות מרוצים רשמו.

שאלו מכרים וקולגות וקבלו המלצות על קבלנים מקצועיים 

אין טוב מהמלצה טובה של מישהו שאתם כבר מכירים וסומכים עליהם. מסיבה זו, כדאי לשאול מכרים וקולגות אודות קבלן אשר ביצע את העבודה לשביעות רצונם ואכן עמד בתוצאות, בזמנים ובעלויות אשר נקבעו מראש. כמעט תמיד כיף לפרגן לבעל מקצוע טוב אז אתם צפויים לקבל המלצות לצד דיס המלצות – עניין אשר חשוב בפני עצמו גם כן.

בדקו מחירונים כדי לדעת שאתם עומדים בתקציב שלכם

כדי לדעת שהעבודה הבאה שלכם עומדת בתקציב שלכם ושאתם משלמים בדיוק מה שאתם צריכים בעבור עבודה איכותית, שווה לבדוק מחירונים של מקצוענים. בקרו באתר של חברת שיפוצים ומרוצים בכתובת https://www.renovations.org.il/ ותוכלו לראות בדיוק כמה עולה כל עבודה ברמה גבוהה. אחרי הכל, כולנו אוהבים שקיפות ורוצים לדעת שאנחנו נהנים מעבודה איכותית במחיר משתלם ושהפרויקט הבא שלנו בידיים טובות.

שימו לב להמלצות ברשת וליחס בשיחות הראשונות

אתרים מומחים ומקצוענים מאפשרים לכם לדעת שבעל המקצוע שלכם נמצא בטופ של התחום שלו ושאתם תזכו לעבודה טובה – עם אמינות ללא תחרות. לכן, שימו לב לאתרים אלו לפני שאתם קובעים כל פגישה ולא פחות חשוב, שימו לב כיצד מתייחסים אליכם כבר משיחת הטלפון הראשונה. אחרי הכל, אתם עושים עסקים עם אנשים ומעבר לאמינות ומקצועיות גם יחס אישי הוא חשוב.

לסיכום: אין ספק שבחירה של קבלן איכותי, אמין ומקצועי היא לא משימה קלה אך בהחלט אפשרית. הקדישו זמן לעניין, בדקו את הידע והיכולות המקצועיות של הקבלן ואל תשכחו לקבל המלצות – כל זאת בכדי להגיע לאדם הנכון. בהצלחה!

דילוג לתוכן