איך הנדימן מקצועי יכול לסייע לכם בעת מעבר דירה?

עם קבלת המפתח של דירה שרכשתם, יש לכם שפע של משימות שעליכם לבצע טרם הכניסה בפועל לדירה. הרבה יותר נוח להקדיש לכך פרק זמן מסוים על פי הכמות של המטלות ורק לאחר מכן להיכנס למגורים בדירה. 

עבודות שיש לבצע בדירה 

סוג העבודות משתנה בכל דירה אך האופציה המיטבית היא לשכור את שירותיו של הנדימן כדי שהוא יבצע בזה אחר זה את כל העבודות הנחוצות בכל דירה. אחת העבודות החשובות היא צביעה של כל הקירות הפנימיים. זו הרגשה נעימה מאד להיכנס לבית חדש לאחר הצביעה האיכותית וליהנות מהנראות של כל הקירות הנקיים והצבועים.

הלקוחות בסיוע של מעצב הפנים בוחרים את הצבע שהוא המתאים לכל אחד מהקירות בחדרים השונים. יש אפשרות לצבוע כל חדר בצבע אחר, לצבוע שלושה קירות בצבע אחד ואילו את הקיר הרביעי לצבוע בשליכט צבעוני. או לצבוע את כל קירות הבית בצבע זהה. 

אפשר להוסיף גם טפטים יפהפיים בסלון, בחדרי הילדים ובחדר השינה. הדור החדש של הטפטים הוא מאד איכותי וההנדימן מדביק אותם בקלות ולאחר כמה שנים כשהלקוחות ירצו אפשר יהיה להסיר אותם בקלות. הטפטים קיימים בשלל הדפסים צבעוניים כמעט בכל נושא ולכן הם מוסיפים רבות ליופיו של המרחב כולו.

הרכבה של רהיטים וארונות בבית 

במעבר לדירה חדשה יש לקוחות שמעבירים את הארונות הישנים ויש כאלה שקונים ארונות חדשים על פי הצורך שלהם. כך או כך יש להתקין כל ארון בחדר מסוים ולכן כדאי להזמין מקצוען להרכבת רהיטים למטרה זו. אין זה פשוט לבצע הרכבה זו אך הנדימן בעל ניסיון יודע באופן מדויק אילו חלקים בסיסיים יש להרכיב בהתחלה ומהם השלבים הבאים. הדיוק של הרכבת החלקים הוא חשוב ביותר כדי להשלים את המלאכה וכך הארון יעמוד באופן יציב בנישה שלו. 

קיימת חשיבות רבה לקבע את הארון באופן מוחלט כדי שלא יוצר מצב חלילה שהוא ייפול. לאחר מכן מרכיב ההנדימן את הדלתות הנפתחות, או לחלופין את דלתות ההזזה אשר נעות על המסילות הלוך ושוב. 

התקנות של ציוד בבית 

איש המקצוע המיומן מבצע עוד כמה עבודות בבית, וכך אפשר יהיה להיכנס למגורים. כמו לדוגמה התקנת כל אחת מהטלוויזיות בחדרים השונים לרווחתם של בני הבית, ביצוע עבודות חשמל כמו הוספת שקעים, התקנה של מאוורר תקרה גדול בסלון וגם מאווררים איכותיים בכל החדרים האחרים.

דילוג לתוכן